اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان وبلوچستان در بیانیه مشترکی اعلام کردند

توهین به پیامبر(ص) نفرت انسان‌های بیدار را از سیاست‌های دروغین بیشتر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان در بیانیه مشترکی اعلام کردند: توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، میزان نفرت همه انسان‌های بیدار را از سیاست‌های دروغین بیشتر کرده است.

توهین به پیامبر(ص) نفرت انسان‌های بیدار را از سیاست‌های دروغین بیشتر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: عوامل جنایتکار استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی انسان ستیز، بار دیگر با اهانت به مقدسات دینی مسلمانان، خشم و نفرت آحاد امت اسلامی را بر انگیخت.

این بیانیه می‌افزاید: «می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خود خاموش کنند ولی خدا کامل‌کننده نور خودش است ولو کافران خوش ندارند.»

در این بیانیه آمده است: مردم مسلمان جهان و دیگر آزادیخواهان در حالی که هنوز جراحت اهانت‌های گذشته به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص) و کشتار و غارت بی رحمانه مردم مسلمان فلسطین، لبنان، افغانستان و پاکستان را بر دل دارند، یک بار دیگر شاهد گستاخی و هتاکی بی شرمانه عوامل آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام هستند.

این بیانیه حاکی است: آمریکای جنایتکار و صهیونیست اشغالگر بداند که با توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و دیگر مقدسات دینی مسلمانان، میزان نفرت همه انسان‌های بیدار جهان را از سیاست‌های دروغین و اعمال زشت و انسان ستیز مدعیان آزادی و دفاع از حقوق بشر بیشتر کرده است.

اینجانبان عباسعلی سلیمانی و حاتم نارویی ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه از آحاد امت مسلمان و همیشه در صحنه استان می‌خواهیم با عزت و اقتدار بیش از پیش، با طنین وحدت اسلامی و با صفوف متحد و بهم پیوسته رعب و وحشت را در دل دشمنان اسلام پدیدار سازند.

انتهای پیام/30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول