اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از برگزاری نماز جمعه در یزد صورت گرفت

راهپیمایی در اعتراض به توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص)

خبرگزاری فارس: مردم مومن و خداجوی یزد پس از برگزاری نماز جمعه عبادی سیاسی در راهپیمایی پرشور خود ضمن محکوم کردن توهین به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) بر مجازات عاملان این هتاکی تاکید کردند.

راهپیمایی در اعتراض به توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، نمازگزاران یزدی امروز بعد از اقامه نمازجمعه در اعتراض به انتشار فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی و توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) دست به راهپیمایی با شکوهی زدند و خواستار مجازات عاملان این هتک حرمت به اسلام و پیامبر خدا شدند.

در این راهپیمایی مردم یزد با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل » از حامیان تولید این فیلم موهن ابراز انزجار کردند.

مردم ولایتمدار و شهید پرور استان در این راهپیمایی با شعار "یا ایها المسلمون؛ اتحدو، اتحدو" خواستار اتحاد مسلمانان علیه دشمنان اسلام شدند و خشم و انزجار خود را نسبت به این اقدام غیر انسانی و غیر اخلاقی دنیای استکبار نشان دادند.

در این راهپیمایی عظیم که با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان، بسیجیان و مسئولان استان، خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه برگزار شد با پیمودن مسیر مسجد ملااسماعیل در خیابان قیام یزد تا تکیه امیر چخماق و تجمع در این محل اقدام نفرت انگیز صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

شرکت‌‌‌کنندگان در این تجمع با سر دادن شعار‌هایی مانند لبیک یا رسول‌الله، الله اکبر، لا اله الا الله، محمد رسول الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل از عاملان توهین به ساحت نبی مکرم اسلام ابراز انزجار کردند.

نمازگران یزدی با حضور در این راهپیمایی بار دیگر وفاداری خود را نسبت به آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلام و انقلاب به جهانیان نشان داده و ضمن تجدید پیمان با امام راحل و شهدا، انزجار خود را نسبت به سیاست‌‌های غیر انسانی و غیر اخلاقی استکبار جهانی اعلام کردند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول