اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رومیه:

توهین به پیامبر موجبات سقوط غرب را دو چندان کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: توهین به پیامبر موجبات نفرت مسلمانان شده و سقوط غرب را دو چندان کرده است.

توهین به پیامبر موجبات سقوط غرب را دو چندان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر صاحب‌الزمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: توهین به پیامبر و کتاب آسمانی نشان از خاری و ذلت غرب است.

وی با محکوم‌کردن چنین اقداماتی توسط دشمنان اسلام، تصریح کرد: این کار نه تنها خدشه‌ای در اعتقادات مسلمانان ایجاد نکرد بلکه سبب شد تا مسلمانان با خوی شیطانی غرب بیشتر آشنا شوند.

صاحب‌الزمانی افزود: اکنون مردم جهان می‌دانند که آمریکا و صهیونیسم خونخوارتر از همیشه برای رسیدن به اهداف پوچ خود در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی در گذشته نیز انجام گرفته بود، خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی در گذشته نیز انجام شده بود و افرادی که دست به این اقدامات زده‌اند عمدتا یهودی بودند.

صاحب‌الزمانی با بیان اینکه دشمنان با چنین اقداماتی راه به جایی نمی‌برند، گفت: این چنین موضوعات سبب دوچندان شدن وحدت بین مسلمانان شده است.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: باید قدر این همه مجاهدت و دفاع از کیان اسلامی را بدانیم و در این راستا نیروهای مسلح مجهز به ایمان و روحیه خودباوری هستند.

صاحب‌الزمانی با بیان اینکه پلیس برای مردم و در راستای گسترش رفاه و آسایش آنان گام برمی‌دارد، تصریح کرد: در این زمینه باید مردم نیز همراه و همگام پلیس باشند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول