اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای

بسیجیان و سپاهیان یزد توهین به پیامبر اسلام را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: بسیجیان و سپاهیان استان یزد با صدور بیانیه‌ای، توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) را محکوم کردند.

بسیجیان و سپاهیان یزد توهین به پیامبر اسلام را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد، در این بیانیه آمده است: بار دیگر مثلث شوم آمریکا، انگلیس و صهیونیسم بین‌الملل در تلاش مذبوحانه و در ادامه سیاست اسلام هراسی، برای جبران حقارت‌های ناشی از شکست‌های پی در پی از جبهه مقاومت در کشورهای منطقه و جهان به ویژه برگزاری موفقیت‌آمیز جنبش غیرمتعهدها در ایران اسلامی و سرنگونی رژیم‌های وابسته به قدرت‌های مستکبر و انزوای بیش از حد، باعث جریحه‌دار شدن احساسات پاک و عواطف مقدس انسان‌های آزاده و مسلمانان سراسر جهان شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دست‌های پلید و آلوده انگلیس به سرکردگی آمریکای ام‌الخبائث، این بار از آستین مزدور آمریکایی صهیونیستی بیرون آمده و با ساخت و پخش فیلمی سراسر توهین آمیز علیه ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، خباثت خویش را به نهایت رساند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما بسیجیان و پاسداران سپاه الغدیر استان یزد، انتشار این فیلم موهن و ضداخلاقی را نشانه پلیدی، خباثت، ضعف و زبونی آمریکا و هم‌پیمانانش می‌دانیم و گوشزد می‌کنیم با این اعمال نمی‌توانید ذره‌ای از عظمت، نورانیت و محبت رسول اکرم (ص) بکاهید و از صدور پیام صلح، مودت، دوستی و اتحاد مسلمانان در این زمان جلوگیری کنید.

این بیانیه همچنین می‌افزاید: این اقدام اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان را بیشتر کرده و این شما هستید که در موضع ضعف، ناتوانی و دستپاچگی گرفتار خواهید شد.

در این پیام همچنین آمده است: اعلام می‌کنیم که علمدار، مولا و مقتدای ما، حضرت امام خامنه‌ای است که شجاعانه در مقابل جبهه شیطان ایستاده و خود نیز همیشه آماده‌ایم تا به فرمان مولا و مقتدایمان عمل کنیم و دشمنان را در تمامی جبهه‌های نبرد نرم و سخت به خاک مذلت بنشانیم و از تمامی سازمان‌های بین‌المللی و ملی و آزادیخواهان می‌خواهیم که در این قضیه به گونه‌ای عمل شود تا هیچکس دیگری جرأت توهین به مقدسات اسلامی را نداشته باشد و عاملان و حمایت‌کنندگان این عمل غیراخلاقی را به جزای اعمال ننگین خود برسانند تا از تکرار چنین جنایت‌هایی جلوگیری شود.

در این بیانیه آمده است: از مردم شهیدپرور استان دارالعباده یزد دعوت می‌کنیم تا در مراسم راهپیمایی که به منظور محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام بعد از نمازجمعه برگزار می‌شود، شرکت کنند و با این حرکت به دنیا ثابت کنند که مردم دارالعباده یزد همیشه و در همه جا در صحنه حاضر هستند.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول