اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

نماز عید قربان کاشان به امامت آیت‌الله نمازی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان از برگزاری نماز عید سعید قربان به امامت نماینده ولی‌فقیه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

نماز عید قربان کاشان به امامت آیت‌الله نمازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌رضا کاشانی‌نژاد پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران، زمان آغاز مراسم نماز عید قربان شهرستان کاشان را ساعت 8 روز جمعه پنجم آبان‌ماه جاری اعلام کرد و اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید سعید قربان در نظر گرفته شده و جلسات متعددی با نهادها و مراکز مربوطه برای ساماندهی و هماهنگی مطلوب‌تر انجام پذیرفته است.

وی از مشارکت و همکاری بیش از 30 نهاد دولتی و مردمی کاشان برای برگزاری نماز عید قربان در این شهرستان خبر داد و گفت: برای برگزاری نماز عید قربان ادارات و نهادهای سیاسی،‌ خدماتی، فرهنگی و انتظامی گوناگونی چه در قالب سازمان‌های دولتی و چه به عنوان تشکل‌های مردم‌نهاد با ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان همکاری و تعامل دارند.

رئیس ستاد برگرازی نماز جمعه کاشان با اشاره به انتخاب مسجد جامع خیابان باباافضل این شهرستان به عنوان محل برگزاری نماز عید قربان برای دومین سال پیاپی بیان داشت: بهره‌مندی از معماری اصیل ایرانی و اسلامی، برخورداری از تاریخچه و سابقه باشکوه فرهنگی و مذهبی، واقع بودن در نقطه مناسب ارتباطی شهر و دسترسی آسان شهروندان به آن و همچنین اشتیاق و علاقه فراوان متولیان و شورای هیئت حضرت ابوالفضل(ع) این مسجد برای میزبانی از نمازگزاران از جمله عوامل انتخاب مسجد جامع شهرستان کاشان به عنوان محل برگزاری نماز عید سعید قربان محسوب می‌شود.

کاشانی‌نژاد در خصوص تسهیلات در نظرگرفته شده برای ایاب و ذهاب نمازگزاران عید سعید قربان کاشان نیز ابراز داشت: با توافقات صورت گرفته با سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرستان، وسایل نقلیه عمومی از ساعت 6:30 صبح آماده جابه‌جایی نمازگزاران هستند.

وی همچنین از برگزاری جلساتی با نیروی انتظامی پیرامون کنترل بار ترافیکی خیابان‌های اطراف محل اقامه نماز عید قربان برای تردد و رفت و آمد آسان‌تر نمازگزاران کاشانی خبر داد.

کاشانی‌نژاد در پایان متذکر شد: طبیعی است که با توجه به تقارن نماز عید قربان با روز جمعه و برگزاری نماز این عید بزرگ مسلمانان، نماز جمعه این هفته کاشان برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول