اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک کشاورزی استان زنجان خبر داد

پرداخت 1538 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک کشاورزی استان زنجان گفت: در سال جاری یک هزار و 538 میلیارد و 390 میلیون ریال از سوی بانک کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت 1538 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک کشاورزی

نیکخواه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال گذشته 9 هزار و 998 میلیارد ریال تسهیلات مختلف در همین مدت تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در مقایسه با آمار سال گذشته 550 میلیارد ریال بیشتر تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان زنجان از پرداخت 21 هزار و 445 مورد تسهیلات به متقاضیان خبر داد و گفت: یک هزار و 300 مورد مربوط به طرح‌های توسعه است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 4 هزار فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است، افزود: در سال جاری این میزان با توجه به تاکیدات مقام عالی استان افزایش می‌یابد.

نیکخواه بر ضرورت ارائه به موقع پرونده تسهیلات به بانک کشاورزی تاکید کرد و افزود: با توجه به فصل کاری استان، رسیدگی به این پرونده‌ها باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در صورت ارائه پرونده‌ها به بانک کشاورزی تا آخر آذر ماه سال جاری بانک اقدامات لازم را انجام می‌دهد، افزود: تسریع در ارائه پرونده‌ها موجب خدمات‌رسانی مطلوبتر می‌شود.

*50 درصد تسهیلات بانک کشاورزی به دامداری‌ها پرداخت شده است

مدیرعامل بانک کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات ارائه شده از سوی این بانک در زمینه دامداری و مکانیزاسیون است، افزود: 50 درصد پرداختی‌های این بانک در زمینه دامداری بوده است.

وی از راه‌اندازی شیفت عصر شعب 14 گانه بانک کشاورزی در زنجان خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم این شیفت راه‌اندازی شده است.

نیکخواه با بیان اینکه در حال حاضر وثایق روستایی برای خویشان و بستگان درجه یک کشاورز نیز از سوی بانک مورد قبول است، افزود: این امر موجب تسریع در ارائه تسهیلات شده است.

وی عدم ارائه مدارک و وثایق لازم را از مشکلات کشاورزان در زمینه اخذ تسهیلات عنوان کرد و گفت: عدم مراجعه به موقع و طرح‌های نیمه‌تمام از دیگر مشکلات موجود در این زمینه است.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تسهیلات زیر 300 میلیون ریال از طریق ستادهای شهرستانی مصوبه می‌گیرد، افزود: تسهیلات بالای 300 میلیون ریال از طریق ستادهای استانی تصویب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول