اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر تاکید کرد

لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای جذب تسهیلات توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: مسئولان باید با تلاش مضاعف با تمام قوا و نیرو برای جذب تسهیلات ستاد توسعه کشاورزی کوشش کنند.

لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای جذب تسهیلات توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی پیش از ظهر امروز در جمع مسولان این شهرستان با اشاره به تلاش‌های دولت در راستای توسعه بخش کشاورزی گفت: باید تبلیغات و اطلاع‌رسانی در زمینه طرح توسعه کشاورزی بیشتر شود تا افراد دارای طرح بتوانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر لزوم تسریع و تسهیل در روند تشکیل پرونده‌ها و ارائه تسهیلات خاطرنشان کرد: باید طوری عمل کرد که متقاضیان در این بخش به راحتی بتوانند طرح‌های خود را ارائه دهند و باید در روند تشکیل پرونده‌ها و ارائه تسهیلات به متقاضیان تسریع و تسهیل شود.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به جایگاه و نقش مهم بخش کشاورزی در توسعه پایدار اقتصادی اظهار داشت: بخش کشاورزی به واسطه اهمیت آن در توسعه پایدار اقتصادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و امسال با توجه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اعتبارهای خوبی توسط دولت برای توسعه بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: تخصیص این اعتبارها از سوی دولت به بخش کشاورزی نشان از توجه دولت به توسعه کشاورزی کشور در تمام زمینه‌ها دارد.

رفیعی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام مظعم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: باید در سال جاری بحث اشتغال‌زایی و حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان را در دستور کار خود قرار داده و با تمام توان خود در زمینه ارتقای سطح تولید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه هر چه حرکت صورت‌گرفته در این ستاد با تدبیر باشد کار ما راحت‌تر است، اظهار داشت: موفقیت ستاد به میزان هماهنگی اعضا بستگی دارد.

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: برای توسعه بخش کشاورزی فرصت زیادی باقی نمانده و مسئولان باید با تلاش مضاعف با تمام قوا و نیرو برای جذب تسهیلات کوشش کنند.

وی با بیان اینکه باید کارهای ستاد توسعه کشاورزی به صورت رزمایشی، با یک نیروی مضاعف و با هماهنگی دستگاه‌ها پیش برود، گفت: این ستاد تنها به یک دستگاه تعلق نداشته و باید همه دستگاه‌ها خود را موظف دانسته و کارها به صورت تیمی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول