اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

اختصاص 16 میلیارد و 492 میلیون تومان تسهیلات کشاورزی به جیرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: 16 میلیارد و 492 میلیون تومان تسهیلات بخش کشاورزی به افراد حقیقی و حقوقی در این شهرستان اختصاص داده شده است.

اختصاص 16 میلیارد و 492 میلیون تومان تسهیلات کشاورزی به جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌‌پور ظهر امروز در جلسه کمیسیون توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: این جلسه در راستای هماهنگی میان دستگاه‌های مربوطه برای جذب اعتبارات در شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: توسعه کشاورزی یکی از برنامه‌هایی است که در اولویت کار دولت قرار دارد تا با توجه به ظرفیت زمین و آب کشاورزی اعتبارات آن تخصیص داده شود.

غنچه‌‌پور با بیان اینکه با توجه به تحریم‌های موجود دشمنان این نظام با مدیریت استکبار در تلاش هستند تا عرصه را بر مردم تنگ کنند، ابراز داشت: اما ما با توجه به پشت سر گذاشتن تمام توطئه‌های شوم آنان طی این 33 سال با وحدت و مساعدت مسئولان از این چالش نیز عبور می‌کنیم.

غنچه‌‌پور با اشاره به اینکه 16 میلیارد و 492 میلیون تومان تسهیلات بخش کشاورزی به افراد حقیقی و حقوقی در این شهرستان اختصاص داده شده است، خروجی بانک را 2 میلیارد و 861 میلیون تومان خواند و گفت: از این پرونده‌ها تنها به 20 درصد تسهیلات اختصاص داده شده است.

غنچه‌‌پور با بیان اینکه انتظار می‌رود، بانک‌ها مشکلات موجود برای جذب این اعتبارات را برطرف کرده تا حداقل 80 درصد آن‌ها بتوانند، این تسهیلات را دریافت کنند، اذعان داشت: اکنون حدود 47 پرونده در دستور کار قرار دارند که به شرکت‌های مهر اختصاص دارند که باید تلاش کرد با معرفی آن‌ها به بانک زمینه اشتغالزایی را در این منطقه فراهم آورد.

غنچه‌‌پور خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید در اسرع وقت گزارشی آنالیز شده از متقاضیان حقیقی و حقوقی تسهیلات توسعه کشاورزی و مشکلات موجود برای عدم دریافت این تسهیلات را ارائه کنند تا اقدامات لازم برای رفع آن‌ها انجام شود.

وی اظهار داشت: در بحث آب نیز انتظار می‌رود با توجه به اینکه 800 هزار متر مکعب منابع آبی در اسفندقه، 200 هزار متر مکعب در جیرفت و 10 هزار متر مکعب در بلوک و فاریاب تخصیص داده شده است با کار کارشناسی نزدیک‌ترین و بهترین مکان از نظر موقعیت کار کشاورزی و آبی در نظر گرفته شود.

به گزارش فارس، در جلسه کمیسیون توسعه کشاورزی شهرستان جیرفت با ارائه تسهیلات به تمام پرونده‌هایی که دارای زمین و آب مناسب هستند، موافقت به عمل آمد و مقرر شد، پرونده‌هایی که فاقد یکی از این دو مورد هستند در جلسه دیگری به بحث و بررسی گذاشته شوند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول