اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

شرایط پرداخت تسهیلات کشاورزی به متقاضیان تسهیل شود

خبرگزاری فارس: استاندار همدان در کارگروه تخصصی توسعه بخش کشاورزی همدان خواستار تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات کشاورزی به متقاضیان شد.

شرایط پرداخت تسهیلات کشاورزی به متقاضیان تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد صبح امروز در کارگروه تخصصی توسعه بخش کشاورزی همدان اظهار داشت: شرایط پرداخت تسهیلات کشاورزی به متقاضیان باید تسهیل شود.

وی با بیان اینکه چیزی تا پایان سال باقی نمانده است، گفت: پرداخت تنها 10 درصد از تسهیلات به متقاضیان در مدت هفت ماه که از سال گذشته است رضایت‌بخش نیست.

استاندار همدان افزود: با پیگیری‌های بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی سرنوشت پرونده‌های عودتی از بانک و انصراف متقاضیان بررسی و مشکلات مردم در این زمینه سریعاً حل شود.

وی ادامه داد: طرح‌های توسعه کشاورزی باید اجرایی شوند و بانک نیز همکاری لازم را در واگذاری تسهیلات داشته باشد و اگر بانکی همکاری نکرد فرمانداران موضوع را به استانداری گزارش دهند.

آزاد با انتقاد از کار بانک در واگذاری تسهیلات و مانع‌تراشی‌های آن‌ها افزود: روند کند واگذاری تسهیلات باعث بی‌اعتمادی مردم به آینده این طرح بزرگ شده است که باید با برطرف کردن مشکلات اعتماد مردم را به دست آورد.

 

* معرفی 1093 طرح توسعه کشاورزی به بانک برای دریافت تسهیلات

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان نیز اظهار داشت: از یک هزار و 361 طرح مصوب در ستاد استانی یک هزار و 93 طرح به بانک معرفی شده است.

علیرضا رنجبرضرابی افزود: 288 طرح نیز معرفی نشده که مشکلاتی از جمله عدم پیگیری متقاضی، انصراف متقاضی از ادامه طرح، انجام نشدن کارهای زمین و عدم پیشرفت فیزیکی کافی از دلایل آن بوده است.

وی ادامه داد: از یک هزار و 93 طرح معرفی شده به بانک نیز تنها 329 طرح موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه تعداد 111 طرح از بانک عودت داده شده است، گفت: 465 طرح نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول