اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رشت خبر داد

اختصاص 154 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزی رشت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و عمران فرماندار رشت از اختصاص 154 میلیارد ریال تسهیلات به طرح توسعه بخش کشاورزی این شهرستان رشت در سال جاری خبر داد.

اختصاص 154 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزی رشت

به  گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامرضا رحیمی عصر امروز در کارگروه کشاورزی این شهرستان با اشاره به تخصیص اعتبار به بخش توسعه کشاورزی رشت اظهار کرد: امسال مبلغ 154 میلیارد ریال تسهیلات به طرح توسعه بخش کشاورزی رشت اختصاص پیدا کرد.

وی این میزان اعتبار را به طرح‌های مختلف در زمینه تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی، منابع طبیعی، دامپزشکی، شیلات و ابریشم عنوان کرد.

این مسئول افزود: به منظور ساماندهی و بررسی طرح‌های ارائه شده و پیگیری و برطرف کردن موانع احتمالی در اعطای تسهیلات مذکور کارگروه توسعه کشاورزی رشت تشکیل شد و به طور منظم هر هفته این جلسات برگزار می‌شود.

وی درباره چگونگی پرداخت تسهیلات کشاورزی بیان کرد: پس از بررسی طرح‌های ارائه شده و در صورت تأیید مراتب به بانک عامل اعلام می‌شود تا اقدام‌های لازم در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان به عمل آید.

رحیمی خاطرنشان کرد: اگرچه مبلغ مذکور با توجه به قطب کشاورزی گیلان و وجود بالغ بر 30 درصد زمین‌های کشاورزی در رشت بسیار ناچیز است اما تاکنون 998 متقاضی بالغ بر 487 میلیارد ریال به بانک‌های کشاورزی سطح شهرستان رشت معرفی شدند که به ترتیب اولویت نسبت به پرداخت آن اقدام می‌شود.

وی از متقاضیانی که طرح‌های پیشنهادی کشاورزی دارند خواست تا برای معرفی طرح‌ها و دریافت تسهیلات به اداره تعاون شهرستان رشت مراجعه کنند.

ا‌نتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول