اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد:

روحیه خودباوری در نیازمندان باید تقویت شود

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی ضرورت تقویت روحیه خودباوری در خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد را مورد تاکید قرار داد و گفت: نیازمندان و محرومان دارای ظرفیت‌های بسیاری هستند و ما باید آنها را به خودباوری برسانیم.

روحیه خودباوری در نیازمندان باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حسین انواری ظهر امروز در مراسم افتتاح دو پروژه کمیته امداد امام خمینی استان قم به مشکلات خانواده‌های کم بضاعت و مستمند در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه شاهد هستیم که مسائل ناشی از کمبود امکانات و تسهیلات موجب شده است که خانواده‌های کم بضاعت با مشکلات مختلفی روبه‌رو شوند.

وی با اشاره به اینکه شکاف‌هایی که در زندگی خانواده‌های نیازمند ایجاد شده با همت همگان قابل ترمیم است، افزود: باید بتوانیم افق‌های تازه‌ای را پیش روی این خانواده‌ها ایجاد کنیم.

سرپرست به کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: متأسفانه تفکر اشتباهی در برخی از خانواده‌های زیرپوشش القاء شده است که باید همیشه در سختی به سر ببرند باید مسئولان با انجام کار فرهنگی این تفکر را اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه باید خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد از نظر فرهنگی هر چه بیشتر ارتقاء یابند گفت: فقر فرهنگی سرچشمه بسیاری از فقرها است و باید برای اینکه آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را کاهش داده و در پیشگیری موفق باشیم از نظر فرهنگی سطح جامعه را ارتقاء دهیم.

انواری ضرورت تقویت روحیه خودباوری در خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد دارای ظرفیت‌های بسیاری هستند و ما باید کاری کنیم که آنها به خودباوری برسند.

وی با اشاره به اینکه کمک به افراد نیازمند نباید فقط به ارائه کمک‌های مادی خلاصه شود افزود: باید در زمینه ارتقای فکری افراد زیرپوشش کمیته امداد تلاش کرد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: اینکه فقط به فکر پرداختن به کمک‌های مالی باشیم و فکری برای مسائل فکری و فرهنگی نیازمندان نکنیم قطعاً ما را با بروز ناهنجاری‌های اجتماعی روبه‌رو می‌کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول