اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد

2800 سری لوازم خانگی به نیازمندان خراسان‌شمالی اهداء می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: 2 هزار و 800 سری لوازم منزل، توسط کمیته امداد استان به نیازمندان زیر‌پوشش این نهاد اهداء می‌شود.

2800 سری لوازم خانگی به نیازمندان خراسان‌شمالی اهداء می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان اظهار کرد: معظم‌له در ابعاد فراوانی از قبیل حمایتی، جهیزیه، لوازم خانگی، مسکن و ساختمان، حوزه‌های فرهنگی، اشتغال و بسیاری موارد دیگر توجه خاصی به کمیته امداد خراسان‌شمالی داشته‌اند و به زودی شاهد عملیاتی شدن این اتفاقات خواهیم بود.

وی کمک‌های مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف حمایتی را به دو بخش تقسیم‌بندی کرد و افزود: بخش اول از این کمک‌ها برای رفع مشکلات فوری مددجویان است، مانند پرداخت عیدی به میزان یکماه مستمری که جمعاً  12 میلیارد ریال در این خصوص اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی اهدای لوازم خانگی به مددجویان را نیز از جمله کمک‌های مقام معظم رهبری به نیازمندان استان برشمرد و گفت: این کمک‌ها شامل دو هزار و 800 فقره لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین لباس‌شویی، کولر، فرش، جاروبرقی، بخاری و دیگر لوازم ضروری منزل است.

وی سرانه اهدایی در این زمینه را 5 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: برکات و دستاوردهای این سفر صرفاً به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود، بلکه این‌ها بخشی از عنایات مقام معظم رهبری به مددجویان کمیته امداد استان است که باید قدردان آن باشیم.

حسین‌پور مجموع اعتبارات تخصیص‌یافته به این موضوع را 14 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: 50 درصد از اعتبارت مذکور توسط وزارت رفاه تأمین می‌شود.

وی با اشاره به جذب اعتبارت سفر در سال 91 و 92 اظهار کرد: سهم کمیته امداد در تأمین این اعتبارت 30 میلیارد ریال است و باقی‌مانده آن توسط نهاد مقام معظم رهبری تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول