اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد پاوه اعلام کرد

رشد 57 درصدی زکات جمع‌آوری شده در پاوه

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام‌ خمینی پاوه گفت: در سال‌جاری 2 میلیارد و 20 میلیون ریال زکات در شهرستان پاوه جمع‌آوری شده است که این مبلغ نسبت به سال گذشته 57 درصد رشد را نشان می‌دهد.

رشد 57 درصدی زکات جمع‌آوری شده در پاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ایوب امینی در نشست ستاد زکات شهرستان پاوه اظهار کرد: در سال‌جاری دو میلیارد و 20 میلیون ریال زکات در شهرستان پاوه جمع‌آوری شده است که این مبلغ نسبت به سال گذشته 57 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی پاوه افزود: تعداد هزار و 570 خانوار در شهرستان پاوه امسال از زکات جمع‌آوری شده بهره‌مند شده‌اند.

ماموستا ملا‌قادر قادری نیز گفت: فرهنگ‌سازی به منظور آگاهی دادن بیشتر به مردم در افزایش امور خیر و جمع‌آوری زکات به تناسب آداب، رسوم و اعتقادات مردم بسیار موثر و ارزنده بوده و مورد تاکید است.

رئیس ستاد زکات شهرستان پاوه با قدردانی از مودیان زکات ادامه داد: تشویق و ترغیب این افراد انجام سنت‌ الهی است و باید استمرار داشته باشد تا افراد همواره در امور خیر مشارکت کنند.

حسین خدرویسی فرماندار پاوه نیز با اشاره به مشارکت بالای مردم این شهرستان در امور خیر، رشد 57 درصدی زکات جمع‌آوری شده پاوه را در سال‌جاری نسبت به سال گذشته مرهون تبلیغات و فعالیت‌های ارزنده ائمه جمعه و روحانیت و نشان‌دهنده اعتقادات دینی مردم دانست.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول