اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا:

ملت ایران در جنگ اقتصادی جهاد اقتصادی می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: دشمن با فشار اقتصادی بر اقشار مختلف سعی دارد موجبات نارضایتی مردم را فراهم کند اما همان‌طور که مردم در جنگ تحمیلی مقاومت کردند در این جنگ اقتصادی نیز جهاد اقتصادی می‌کنند.

ملت ایران در جنگ اقتصادی جهاد اقتصادی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سه‌شنبه شب همایش طرح صالحین پایگاه‌های بسیج با موضوع نقش اصناف در اقتصاد مقاومتی و اجرای فرمان مقام معظم رهبری با حضور تنی چند از مسئولان کشوری و لشکری در شهرستان ری برگزار شد.

علی نصیری با اشاره به خدمات بسیج در پیشبرد و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در دوران جنگ تحمیلی شاهد ایثار و فداکاری‌های بسیج اصناف بودیم و خوشبختانه در حال حاضر نیز این نیروی انقلابی ایستادگی و مقاومت خود را بر آرمان‌های امام (ره) و شهدا ثابت کرده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به حربه‌های دشمن برای نابودی ایران اسلامی بیان کرد: دشمن با تمام امکانات و تجهیزات خود برای نابودی اسلام و ایران اسلامی به میدان آمده است و از تمام ابزار خود از جمله تحریم، تطمیع و تهدید استفاده کرده است اما به فضل خداوند متعال انقلاب ما توانسته در مقابل استکبار به‌ ویژه آمریکا و اسرائیل مقاومت کند و آنها را به انزوا و ذلت بکشاند.

وی استکبار را در حال سقوط و استیصال دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفر اخیرشان به خراسان شمالی فرمودند که «انرژی هسته‌ای برای استکبار بهانه است و مقصود اصلی آنها از تحریم‌ها فشار بر قشر مستضعف است که در تمام اعصار و ادوار به پای نظام ایستاده‌اند.»

نصیری با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال ایجاد اغتشاش و ناآرام کردن فضای جامعه است، اضافه کرد: ملت ما با وجود تمام فشارهای اقتصادی پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند و مستکبران نمی‌توانند اتحاد و همدلی مردم ما را تماشا کنند به‌ همین دلیل مدام در فکر دسیسه و توطئه علیه ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب را بسیار راهگشا و کاربردی برشمرد و تاکید کرد: فرمایشات رهبری باید سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد و به ‌همین دلیل باید از بروز هرگونه اختلاف جلوگیری کنند و با یکپارچگی و هم‌فکری مشکلات جامعه را پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: بنابر منویات رهبری تنها راه حل خروج از فشارها و تحریم‌های اقتصادی دشمن، اقتصاد مقاومتی است که این امر با درایت و تدبیر مسئولان محقق می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: دشمن با به‌ راه انداختن جنگ روانی و ایجاد فشار اقتصادی بر اقشار مختلف به‌ ویژه طبقه مستضعف و محروم سعی دارد موجبات نارضایتی مردم را فراهم کند اما همانطور که مردم در جنگ تحمیلی مقاومت کردند در این جنگ اقتصادی نیز جهاد اقتصادی می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول