اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

ملت ایران صبورانه بر مشکلات پیروز می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: ملت ایران حاصل دست‌رنج خود را به آسانی از دست نمی‌دهند، بلکه برای تداوم آن صبورانه بر مشکلات پیروز می‌شود.

ملت ایران صبورانه بر مشکلات پیروز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور بعد از ظهر امروز در آیین معنوی دعای عرفه در محل مصلای بزرگ رفسنجان با تسلیت سالروز شهادت مسلم‌‌بن عقیل و هانی‌بن عروه اظهار داشت: مسلم شهیدی مظلوم و سفیر امام حسین (ع) بود که غریبانه به شهادت رسید.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه در روز عرفه گناهان بخشوده می‌شود، ابراز داشت: احساس سبکی از بار گناهان در این روز حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با بصیرت امام خمینی (ره) و حضور مردم همیشه در صحنه شکل گرفت و ملت ایران حاصل دست‌رنج خود را به آسانی از دست نمی‌دهند، بلکه برای تداوم آن صبورانه بر مشکلات پیروز می‌شود.

رمضانی‌پور در این آیین معنوی رسوایی دشمنان به ظاهر دوست را از خداوند طلب کرد و افزود: عظمت حضور مردم برگرفته از تقوایی است که خداوند به آنها عطا کرده است و این تقوا از مملکت و خون شهدا پاسداری می‌کند.

به گزارش فارس، خیل عظیم مردم رفسنجان در آیین دعای عرفه در محل مصلا و محوطه بیرونی این مکان حضور داشتند و به راز و نیاز با معبود پرداختند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول