اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی‌شهر:

دشمنان بدانند ملت ایران به خون شهدا پشت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه تا زمانی که ملت ایران دست از نظام برندارند، تحریم‌های دشمنان ادامه دارد، گفت: آمریکا و اسرائیل غاصب می‌خواهند ما به خون شهدا پشت کنیم در حالیکه هرگز چنین نمی‌شود.

دشمنان بدانند ملت ایران به خون شهدا پشت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار فارس از خمینی شهر، حجت‌السلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز عیدقربان خمینی‌شهر به قطع شبکه‌های خارجی ایران اشاره و اظهار کرد: این حرکت دشمنان نشانه ترس آنها از بیان واقعیت توسط نظام ماست.

وی با تاکید بر اینکه شعار آزادی بیان بهانه‌ای بیش نیست، افزود: مردم دنیا باید از آمریکا و دشمنان سوال کنند شما مدافع آزادی بیان هستید، چرا اجازه نمی‌دهید ملت و مسئولان نظام ایران حرف‌شان را بزنند.

امام جمعه خمینی شهر گفت: دشمنان می‌خواهند ما را مجبور کنند به خون شهدا آرمان‌های امام خمینی(ره) و ارزش‌ها پشت کنیم و از نظام و انقلاب دلسرد شویم، دشمنان بدانند ملت ما زیر بار ظلم شما نمی‌روند و دست از ارزش‌های دینی و رهبری با عظمت خود نمی‌کشند.

وی با اشاره به عملیات تروریستی چابهار در هفته گذشته بیان کرد: امروز می‌بینم بعضی اقوام و فرقه‌های مذهبی، طالبان و وهابیت با هدف تبلیغ ثواب و اجر آخرتی شیعه‌کشی را تبلیغ می‌کنند.

رحیمی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم روحیه شهادت‌طلبی در راه خدا در جامعه ما ضعیف شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول