اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

بسکتبال شهرداری گرگان، تیم اول ورزشی شهر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بسکتبال شهرداری گرگان، تیم اول ورزشی شهر است.

بسکتبال شهرداری گرگان، تیم اول ورزشی شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان اسدالله کبیر پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت بسکتبال استان گلستان با بیان اینکه نخستین بازی تیم شهرداری گرگان در سوپر لیگ، با تیم پتروشیمی بندر امام است اظهار داشت: با توجه به اینکه قرعه‌های اول ما با تیم‌های برتر جدول است تیم‌های مهرام، دانشگاه آزاد و ماهان اصفهان از دیگر تیم‌های لیگ هستند که شهرداری گرگان با آنها مسابقه خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: تمرینات این تیم، از تیر ماه سال جاری با شش جلسه در هفته، که سه جلسه آن در وقت صبح و تمرینات بدن‌سازی انجام می‌گرفت، پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: با توجه به برگزاری مسابقات جام رمضان، بازیکنان بومی در تیم‌های مختلف تقسیم شدند که این بازی‌ها نیز با کیفیت مناسبی برگزار شد و پس از آن بازیکنان با تمرینات تکنیک و تاکتیک در پنج زمان صبح و پنج زمان بعد از ظهر، تمرینات خود را برای آمادگی در مسابقات لیگ برتر ادامه می‌دهند.

در پست‌های چهار و پنج با کمبود بازیکن مواجه هستیم

کبیر با اشاره به پنج پست بسکتبال خاطر نشان کرد: در پست‌های یک، دو و سه مشکل بازیکن نداریم، اما در پست‌های چهار و پنج که باید بالای دو متر قد داشته باشند، با کمبود بازیکن و یا نبود آن مواجه هستیم.

وی بیان کرد: برای تأمین بازیکن پست پنج، به دنبال انتخاب بازیکن از خارج استان هستیم که شرایط مالی، این کار را برای ما سخت کرده است.

کبیر با اشاره به تمرین‌های خوب بازیکنان جوان و باتجربه تیم افزود: صحبت‌های ما با حامد سهراب‌نژاد در عقد قرارداد با تیم شهرداری گرگان، به دلیل پایین بودن بودجه به جایی نرسید، اما رایزنی دیگری با ساسون آبرامیان که در تیم تایلند مشغول بازی است داشته‌ایم که منتظر جواب هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهراری گرگان با بیان اینکه بسکتبال شهرداری گرگان، تیم اول ورزشی شهر است ادامه داد: یا باید تیم ارائه ندهیم، یا اگر وارد مسابقات می‌شویم باید حمایت شده و پاسخگو باشیم و بازی آبرومندانه‌ای از خود ارائه دهیم.

بابک نظافت بازیکن ملی‌پوش در اختیار بسکتبال شهرداری گرگان

وی با اشاره به در اختیار داشتن بابک نظافت در تیم که سابقه بازی در تیم ملی و باشگاه‌های بزرگ را دارد افزود: بازیکنان دیگر از جمله بنی‌عقیل، دهقان، خمبرنژاد، خلیلی، صادقی و صفایی را به عنوان بازیکنان داخلی در اختیار داریم.

کبیر با بیان اینکه کادر فنی، همان کادر قبلی است اعلام کرد: امسال با توجه به مسئله ارزی، نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول