اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا:

زیرساخت‌های ورزشی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه سالن 300 نفری علی‌آباد یاسوج گفت: روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از نظر زیرساخت‌های ورزشی دارای مشکلاتی هستند که باید برای آن چاره‌جویی کرد.

زیرساخت‌های ورزشی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در آئین افتتاحیه سالن ورزشی ولایت در یاسوج اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان‌هایی بوده که با توجه به گزارشات اعمال شده، ورزش آن رو به رشد است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی فضای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد را مناسب ارزیابی کرد و گفت: فضای فیزیکی ورزشی در این استان به نسبت خوب بوده و با توجه به میزان سرانه گزارش شده از سوی مدیرکل ورزش استان، روند روبه رشدی در سطح کهگیلویه و بویراحمد تاکنون داشته‌ایم.

زارعی در ادامه خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا سرانه‌های ورزشی در مناطق عادلانه و مطابق قانون تخصیص داده شود.

این نماینده مردم در بهارستان به عمده مشکلات ورزش در روستاها اشاره کرد و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد روستاها و مناطق زیادی وجود دارد که نیاز به زمین‌ها و سالن‌های ورزش دارند که همت مسئولین و دستگاه مربوطه را می‌طلبد.

وی وجود فضای ورزشی در روستاها را ضروری دانست و تصریح کرد: در دهستان‌ها و بخش‌ها برای تامین نیاز ورزشی جوانان امکانات لازم وجود ندارد که در صورت تحقق این امر از میزان تخلفات و بزهکاری در سطح استان کاسته می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با وزیر ورزش و جوانان میزان ظرفیت‌های ورزش این استان مشخص شده که با همکاری مدیرکل ورزش استان و دیگر دستگاه‌ها این امر اولویت‌بندی خواهد شد تا بتوان زیرساخت‌های بیشتری را در این عرصه فراهم کرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول