اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد

سالن چند منظوره ورزشی 3000 نفری یاسوج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به همت اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ورزشگاه 3000 نفری ولایت واقع در علی‌آباد یاسوج افتتاح شد.

سالن چند منظوره ورزشی 3000 نفری یاسوج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه سالن ورزشی 300 نفری ولایت با حضور معاون سیاسی استاندار، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، مدیرکل امور ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام جواد جاضع در این مراسم اظهار کرد: سالن چند منظوره ورزشی از مصوبات دور دوم هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که به مناسبت هفته تربیت ‌بدنی و  دهه ولایت اقدام به راه‌اندازی آن کردیم.

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سالن ورزشی چند منظوره با مساحت 4 هزار و 200 مترمربع با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی بوده که از سال 87 شروع به کار کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این سالن چند منظوره با تمام امکانات از جمله سونا، جکوزی، سوئیت ورزشی، جایگاه ویژه مربیان و داوران و اسکوربور آماده خدمات‌رسانی به ورزشکاران است.

خاضع به سرانه ورزشی در سطح استان اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که میزان سرانه کشور 60 صدم مترمربع است، این سرانه تا قبل از دولت نهم در کهگیلویه و بویراحمد 22 صدم مترمربع بوده که در سال جاری این درصد به 83 صدم رسیده و امیدواریم تا پایان سال به یک متر مربع افزایش یابد.

این مسئول ورزشی مشکل عمده ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد را کمبود فضای فیزیکی و نبود اسپانسر مالی ذکر کرد و بیان داشت: این اداره با میزان توان مالی خود ورزشکاران را حمایت می‌کند که برای جذب بهتر اسپانسرهای مالی در سطح استان نیاز به همکاری و همراهی رسانه‌های جمعی داریم.

خاضع تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه سالن مجزا در سطح استان به بهره‌برداری رسیده که در صورت تأمین اعتبارات به درصد بیشتری خواهد رسید.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول