اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست دفتر بازرسی انتخابات مازندران

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات سوادکوه معرفی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان سوادکوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، معرفی شد.

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات سوادکوه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، در جلسه دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان سوادکوه که ظهر امروز با حضور اعضا برگزار شد با تقدیر از فعالیت‌های علیرضا خادمی، علی خلیل‌نژاد به عنوان سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان سوادکوه انتخاب شد.

سید‌ جعفر حسینی‌نیا علمداری سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مازندران با اشاره به تاریخچه و اهمیت شورای نگهبان به سیر تاریخی آن اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی و فعال کردن دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان در شهرستان‌ها از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

در ادامه این جلسه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان سوادکوه با تاکید بر اهمیت شورای نگهبان در جامعه و جایگاه ویژه آن در قانون اساسی، گفت: شورای نگهبان وظیفه تطبیق قوانین مصوب مجلس با قانون اساسی و موازین اسلامی را دارد.

علی خلیل‌نژاد به مهم‌ترین وظایف شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: نظارت بر قانون‌گذاری، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات از مهم‌ترین وظایف شورای نگهبان است.

وی با تاکید بر حساسیت در انتخاب ناظران و سرناظران انتخابات به برخی از شاخص‌های آنان اشاره کرد و گفت: ناظران انتخابات باید در مسیر ارزش‌های انقلاب باشند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان سوادکوه با تقدیر از فعالیت سرپرست سابق دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان سوادکوه، خواستار همکاری و همراهی مردم و مسئولان برای دست‌یابی به اهداف نظارت بر انتخابات شد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول