اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

عملکرد خبرگزاری فارس در انتخابات مجلس بی‌طرفانه و معقول بود

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری خبرگزاری فارس با یک حرکت مناسب همه دیدگاه‌ها و اخبار مختلف را منتشر کرد.

عملکرد خبرگزاری فارس در انتخابات مجلس بی‌طرفانه و معقول بود

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: انعکاس اخبار خبرگزاری فارس در حوزه جنوب خوزستان مطلوب بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است.

وی افزود: انعکاس اخبار مطلوب است اما این مهم باید تخصیص‌تر شده و سازمان دهی بیشتری داشته باشد و در این زمینه گستره بیشتری را از لحاظ انتقال اخبار پوشش دهد.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: شاید در راه انتقال، پوشش و عرضه اخبار و گزارش‌ها محدودیت‌هایی وجود داشته باشد اما با شناسایی دقیق‌تر این محدودیت‌ها و مشکلات می‌توان اخبار را به شکل بهتری پوشش داد.

*عملکرد بی‌طرفانه خبرگزاری فارس در انتخابات مجلس

ایلخاص‌زاده با اشاره به کارکرد خبرگزاری فارس حوزه جنوب خوزستان در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری خبرگزاری فارس با یک حرکت مناسب همه دیدگاه‌ها و اخبار مختلف را منتشر کرد.

وی اضافه کرد: این خبرگزاری با یک کار تخصصی همه اخبار و دیدگاه‌هایی را که در شهرستان آبادان حول محور انتخابات در جریان بود پوشش داده و کارکرد مناسبی از خود ارائه داد.

نماینده عالی استاندار خوزستان در شهرستان آبادان ادامه داد: اگر خبرگزاری فارس با استفاده از این الگو همه اخبار شهرستان را پوشش دهد کار رسانه‌ای این خبرگزاری شکل تخصصی‌تر پیدا کرده و سازمان دهی بیشتری دارد.

*با هیچ یک از مسئولان شهری تعارف نداریم

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص اخراج رئیس بانک کشاورزی شهرستان آبادان از جلسه توسعه کشاورزی گفت: با هیچ یک از مسئولان اجرایی شهرستان تعارف نداریم و در صورت کم کاری با آنان برخورد می‌کنیم.

ایلخاص‌زاده افزود: جلسات توسعه کشاورزی و کنترل پروژه فاضلاب جزیی از طرح‌های محوری شهرستان بوده و به صورت هفتگی برگزار می‌شود بنابراین دستگاه‌های مختلف باید طبق ضوابط و استانداردهای مشخص شده آبادان فعالیت کنند.

وی ادامه داد: سرعت عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای انجام پروژه‌ها و طرح‌های مختلف مشخص شده در منطقه باید بالا بوده و از روند پیشرفت خوبی برخوردار باشد.

فرماندار ویژه آبادان در پایان گفت: در صورتی که هر یک از مدیران اجرایی عملکرد لازم را نداشته باشند با آنان برخورد قاطع شده و در این راه بعضا برخوردها با تحکم است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول