اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

تغییر مجری انتخابات نیازمند تأمل بیشتری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات اتخاذ شده در خصوص تغییر مجری انتخابات نیازمند تأمل و دقت نظر بیشتری است.

تغییر مجری انتخابات نیازمند تأمل بیشتری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس، احمد امیرآبادی با بیان اینکه در طرح تغییر مجری انتخابات آمده است که 150 نفر از وزرا و استانداران و سایر مسئولان می‌توانند کاندیدای ریاست جمهوری شوند، اظهار کرد: سؤال این است بعد از انقلاب اسلامی برخی از افراد همچون کاندیدای سال 88 از قطار انقلاب پیاده شده و در حال حاضر با کشور مشکل دارند، بنابراین رجل سیاسی بودن نمی‌تواند با صرف گرفتن چند امضاء تایید شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اینکه اگر 25 نفر از خبرگان رهبری فردی را تایید کنند وی می‌تواند به عنوان رجل سیاسی مطرح شود، جای تأمل دارد، چرا که برخی از اعضای خبرگان در جایگاه مراجع تقلید هستند و در این صورت دیگر شورای نگهبان نمی‌تواند نسبت به رد صلاحیت فرد در صورت وجود ایراداتی اقدام کند.

اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس روز سه‌شنبه با تغییر مجری انتخابات از وزارت کشور به هیئت اجرایی انتخابات موافقت کردند که بر اساس مصوبه دیروز کمیسیون شوراهای مجلس ماده 31 قانون انتخابات فعلی ریاست‌جمهوری اصلاح می‌شود.

بر این اساس هیئت 11 نفره‌ای با عنوان هیئت اجرایی، مأمور اجرای قانون انتخابات ریاست‌ جمهوری می‌شوند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول