اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دبیرکل خانه کارگر:

جامعه کارگری با کاندیدا وارد عرصه انتخابات می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: جامعه کارگری در این دوره از انتخابات تصمیم دارد با کاندیدای متعلق به این قشر وارد عرصه انتخابات شود و کارگران باید از هم‌اکنون به صورت خوشه‌ای تنور انتخابات را گرم کنند.

جامعه کارگری با کاندیدا وارد عرصه انتخابات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از خانه کارگر تبریز، حسن صادقی در نخستین کنگره شهرستانی در شبستر آذربایجان‌شرقی خواستار توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری شد.

وی افزود: دوری از مؤلفه‌هایی که رهبری نظام در طول دولت‌های مختلف برای کشور ترسیم کرده‌اند عامل وضعیت نابسامان اقتصاد کنونی است. 

صادقی گفت: در طول سه سال گذشته بحث اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری نظام به عنوان راهکاری برای نجات کشور مطرح شده است.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را از مرحله بحران کنونی نجات دهد، گفت: معنای اقتصاد مقاومتی اعطای یارانه مستقیم که در آن یک احساس ظاهری و کوتاه‌مدت حاصل می‌شود، نبوده بلکه توزیع عادلانه ثروت به صورت واقعی دنبال می‌شود.

صادقی ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی باید اقشار ضعیف جامعه از مالیات معاف، گندم تولیدی کشاورزان به قیمتی بالا‌تر از بازار آزاد خریداری و از واردات و قاچاق کالا جلوگیری کرد تا تولید احیا شده و صنعت روی پای خود بایستد.

وی افزود: در اقتصاد مقاومتی خودکفایی به تمام معنا، احیای صنایع، ایجاد اشتغال پایدار و حفظ اشتغال موجود مدنظر است.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگران افزود: این در حالی است که پول یارانه‌ها مستقیماً به خانوار‌هایی اعطا می‌شود که فرزندانشان بیکار هستند.

صادقی اقتصاد مقاومتی را شاه کلید نجات کشور خواند و گفت: ما دلسوزی دولت و مسئولان را قبول داریم ولی این راه اشتباه را نباید ادامه داد چرا‌که تداوم این رویکرد اقتصاد چندگانه نمی‌تواند کمکی به کشور کند.

وی با تأکید بر اینکه برای خروج کشور از بحران کنونی باید با اتخاذ سیاست‌های درست با معضل تحریم مقابله کرد، گفت: رهبری نظام به خوبی با تجربه‌ای که از دوران دفاع مقدس در مقام ریاست جمهوری و اشرافیتی که اکنون دارند شرایط کشور را درک و راه نجات آن را ترسیم کرده‌‌اند و همه باید آن را ملاک قرار دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه اکنون تمام دنیا علیه کشورمان ایستاده‌اند، گفت: ایران در حال حاضر به وحدت و انسجام نیاز دارد. 

صادقی به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف مهم جامعه کارگری داغ کردن تنور انتخابات آرام که حریت و حیثیت را تضمین کند، است به طوری که حاصلش برای کارگران و محرومین جامعه دستاوردهای منطقی داشته باشد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در این دوره از انتخابات تصمیم دارد با کاندیدای متعلق به این قشر وارد عرصه انتخابات شود، تأکید کرد: کارگران باید از هم‌اکنون به صورت خوشه‌ای تنور انتخابات را گرم کنند تا از آن نان برشته‌ای برای قشر محروم و نه برای اغنیا و گروه‌های سیاسی به دست آید.

صادقی تأکید کرد: ما به کاندیدایی احتیاج داریم که اشرافیتی کامل به اقتصاد کشور داشته و با تجربه و مدیریتی علمی کشور را از بحران‌های موجود نجات دهد و آن را به سمتی که منافع همه اقشار را تضمین کند، هدایت کند.

همین گزارش حاکی است، در ادامه این مراسم با برگزاری انتخابات رضا صوفیانی با اکثریت آرا به عنوان منتخب کنگره شهرستانی خانه کارگر در شبستر انتخاب شد.

در این مراسم همچنین از برگزیدگان آموشگاه پرهامی مجری دپارتمان آموزشی خانه کارگر در شبستر با اهدای جوایزی تجلیل شد.

بر پایه همین گزارش، کنگره استانی خانه کارگر آذربایجان‌شرقی عصر روز شنبه با حضور حسین کمالی عضو شورای مرکزی خانه کارگر در تبریز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول