اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مهرماه تاکنون

9 واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماهشهر گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون، بیش از 9 واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شده است.

9 واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

شهرام عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون با آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی بر اصناف این شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت با همراهی اعضای کمیته نظارت بازرسی‌های ویژه‌ای را بر بازار و واحدهای صنفی منطقه آغاز کرده است.

وی افزود: در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته و شکایات مردمی با شماره تماس 124 واحد بازرسی این اداره، بیش از 9 واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب و متحمل جریمه نقدی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماهشهر خاطرنشان کرد: تخلفات صورت گرفته شامل کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و افزایش خود سرانه قیمت‌ها بوده است.

وی ضمن بیان اینکه این واحدها در شهرهای ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، چمران و بعثت بوده‌اند، اضافه کرد: واحدهای صنفی متخلف در سطح بازار اقدام به احتکار، کمبودهای ساختگی و افزایش خودسرانه قیمت‌ها کرده و موجبات التهاب بازار را فراهم کرده بودند.

عیسی‌زاده با اشاره به اینکه فضای بازار این منطقه نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بود، عنوان کرد: واحدهای متخلف شامل پوشاک فروشی، آرایشگاه زنانه، بنگاه املاک، نانوایی و مواد پروتئینی بوده که ضمن پلمب و نصب پلاکارد در محل، هر کدام به جریمه‌های بیش از یک میلیون تومان محکوم شدند.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای راتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنها در بازار است، گفت: تاکنون پنج واحد از 9 واحد متخلف در شهرستان بیش از 45 میلیون ریال جریمه نقدی شده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول