اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماهشهر:

واحدهای صنفی متخلف ماهشهر 45 میلیون ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماهشهر گفت: چهار واحد صنفی که در عرضه محصولات خود اقدام به گرانفروشی و احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان کرده به مبلغ 45 میلیون ریال جریمه شدند.

واحدهای صنفی متخلف ماهشهر 45 میلیون ریال جریمه شدند

شهرام عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرگار فارس در ماهشهر در خصوص نظارت بر بازار این شهرستان چنین اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح تشدید با گرانفروشان در بازار، اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان نیز با همکاری مجمع امور صنفی اقدام به برخورد با سودجویان و متخلفان در بازار کرده است.

وی افزود: در همین راستا با توجه به اقدامات صورت گرفته و بازرسی‌های انجام شده، واحدهای صنفی متخلف افزون بر 45 میلیون ریال جریمه شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماهشهر خاطرنشان کرد: بازرسی‌های صورت گرفته با تعامل و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و این اداره صورت گرفته که طی آن به برخورد با موارد احتکار، گرانفروشی و کم‌فروشی در بازار پرداخته شده است.

وی اضافه کرد: در نخستین روز از این بازرسی‌ها، چهار واحد صنفی که در عرضه محصولات خود اقدام به گرانفروشی و احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان کرده به مبلغ 45 میلیون ریال جریمه شده و واحدهای صنفی متخلف دیگر نیز پلمب شدند.

عیسی‌زاده بیان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف، گرانفروشی و احتکار با شماره 124 اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تماس حاصل کرده و یا مراتب را به بازرسان مستقر در بازار اطلاع دهند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول