اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت همدان خبر داد

پلمب 13 واحد صنفی در سطح شهر همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان در راستای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و پاکسازی صنوف آلوده 13 واحد صنفی بدون مجوز را پلمب و تعطیل کردند.

پلمب 13 واحد صنفی در سطح شهر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی‌اصغر خرم‌روی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی، پاکسازی صنوف آلوده و برخورد با مظاهر علنی فساد، در هفته جاری عوامل نظارتی اداره نظارت بر اماکن و سایر ادارات زیر مجموعه این پلیس به صورت همزمان و در یک اقدام غافلگیرانه از واحدهای صنفی فروش محصولات فرهنگی در یکی از پاساژهای سطح شهر همدان کنترل و نظارت لازم را به عمل آوردند.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعداد قابل توجهی اقلام ضد فرهنگی و غیر مجاز به همراه تعداد چهار دستگاه کیس رایانه و حافظه جانبی حاوی موارد ممنوعه کشف و ضبط و در این خصوص برای چهار نفر از متصدیان واحدهای صنفی پاساژ مذکور پرونده تشکیل شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: در همین راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، تعداد 133 واحد صنفی در نقاط مختلف شهر همدان را به صورت محسوس و غیرمحسوس بازدید کردند که در نهایت تعداد 13 واحد صنفی فاقد پروانه کسب، پلمب و تعطیل شد.

 

* کشف بیش از 50 هزار قلم داروی قاچاق در همدان

این گزارش حاکی است، رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز از اجرای دومین طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالای گمرکی، دخانی و ترانزیتی در سطح استان خبر داد و افزود: این طرح با استفاده از توان و امکانات پلیس‌های تخصصی سایر رده‎های فرماندهی انتظامی استان همدان و به مدت 48 ساعت به اجرا گذاشته شد.

سرهنگ فرامرز به‌گذر گفت: در نتیجه این رزمایش علاوه بر کشف 50 هزار و 628 قلم داروی بدون مجور، 2 هزار و 600 کیلوگرم برنج، 322 هزار و 360 نخ سیگارت خارجی و 14 هزار و 900 لیتر گازوئیل کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: کشف 793 ثوب پوشاک، 359 عدد لاستیک خودرو، بیش از 10 هزار قلم انواع لوازم آرایشی، دو دستگاه موتورسیکلت، 5 هزار و 840 عدد لوازم ورزشی و همچنین تعداد قابل توجهی دستکش و چکمه، لوازم خانگی و صوتی تصویری، عتیقه‌جات به همراه تعدادی اقلام ضد فرهنگی از دیگر کشفیات این طرح 48 ساعته است.

به‌گذر خاطرنشان کرد: در راستای این رزمایش 42 نفر دستگیر که پس از تشکیل 31 فقره پرونده مربوطه جهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند ضمناً در پایان اجرای طرح مذکور 16 دستگاه خودرو توقیف شده به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول