اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف برون‌سپاری خدمات دستگاه‌ها

پست خوزستان پلمب دفا‌تر را به عهده گرفت

خبرگزاری فارس: براساس تفاهمنامه امضاء شده میان ثبت اسناد و پست خوزستان، از این پس، دریافت درخواست پلمب دفا‌تر در واحدهای پستی استان انجام می‌شود.

پست خوزستان پلمب دفا‌تر را به عهده گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از اداره کل پست خوزستان، در راستای اجرای ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر برون‌سپاری خدمات دستگاه‌ها این اداره نیابت ارائه خدمت دریافت درخواست پلمب دفا‌تر و توزیع آن در آدرس گیرندگان را از سوی ثبت اسناد استان بر عهده گرفته است و این خدمت را در سطح استان به متقاضیان ارائه می‌کند.

بر این اساس، متقاضیان ارائه درخواست پلمب دفا‌تر می‌بایست با مراجعه به واحدهای پستی در سراسر استان و ارائه مدارک مربوطه درخواست خود را اعلام نمایند و از مراجعه به ثبت اسناد در این زمینه اجتناب کنند.

ارائه این خدمت با توجه به تعدد واحدهای پستی در سطح استان و گستردگی آن‌ها به منظور تامین رفاه حال متقاضیان و جلوگیری از سفرهای زاید درون شهری و ازدحام در محل ارائه خدمت، به عهده پست استان خوزستان گذاشته شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین ادارات پست در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان مدارک خود را تحویل پست داده و نتیجه آن را از پست در محل آدرس اعلامی خود دریافت نمایند.

مدارک لازم جهت پلمب دفا‌تر شامل فرم درخواست، برگ اظهارنامه، برچسب آدرس‌نویسی، تصویرشناسنامه و کارت ملی متقاضی برای اشخاص حقیقی و تصویر آخرین برگ روزنامه رسمی، تصویر آخرین برگ آگهی ثبت شرکت‌ها و وزارتخانه‌هایی که فاقد روزنامه رسمی برای اشخاص حقوقی هستند، وکالت‌‌نامه و دفا‌تر روزنامه است که باید در زمان درخواست تحویل واحد پستی مربوطه شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول