اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست سال‌جاری صورت گرفت

پلمب 113 واحد صنفی در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماه نخست امسال، 113 واحد صنفی در سطح سیستان و بلوچستان پلمب شدند.

پلمب 113 واحد صنفی در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سید مرتضی مدنی فدکی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل تعذیرات حکومتی با هرگونه تخلف در هر زمینه‌ای که شکایت شود از جمله گرانفروشی، کم فروشی و احتکار برخورد می‌کند.

وی در ادامه به ذکر چند مورد از تخلفات اتحادیه‌ها، ادارات و اصناف اشاره کرد و افزود: این تخلفات توسط بازرسان بررسی و در ادامه احکام آنها صادر می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی سیستم دادرسی جدید تعزیرات حکومتی در استان خبر داد و گفت: طی یکی دو ماه اخیر سیستم دادرسی جدید در این اداره کل راه‌اندازی شد که روند بررسی پرونده‌ها را بسیار سهل و آسان کرده است.

مدنی فدکی بیان داشت: با راه‌اندازی این سیستم، استخراج دقیق پرونده‌های وارده، مختومه و جاری به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد.

وی گفت: افزایش ضریب ایمنی این سیستم، یکی از مزایای راه‌اندازی آن در استان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در تمامی شهرستان‌های استان، اداره و یا دفتر راه‌اندازی کنیم، به طوری که در شهرستان سرباز و نیکشهر در حال راه‌اندازی دفاتر نمایندگی هستیم که به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدنی فدکی تصریح کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی با بازرسی و نظارتی که بر تمامی بخش‌ها از جمله ادارات دولتی، بیمه‌ها، شهرداری‌‌ها، ادارات آب، برق، گاز، تلفن و اصناف و .. دارد، تلاش می‌کند حداکثر رضایت مردم را جلب کرده و نگذارد حق کسی ضایع شود.

وی با اشاره دیدار مردمی خود در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، گفت: مردم می‌توانند در این روزها در اداره کل تعزیرات حکومتی حضور یافته و از نزدیک مشکلات و شکایات خود را مطرح کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی به تنهایی نمی‌تواند تمامی تخلفات را کشف کند، و باید مردم هرگونه تخلف در هر زمینه به ویژه کم فروشی، گران فروشی و احتکار را در سطح اصناف و هرگونه تخلف را در هر زمینه‌ای به این اداره کل اطلاع تا بازرسان ما به آنها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول