اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل 1200 پرونده

واحدهای صنفی متخلف آمل یک میلیارد ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل با اعلام یک میلیارد و 101 میلیون ریال تخلف در شش ماه نخست امسال در این شهرستان گفت: یک‌هزار و 223 پرونده واحدهای متخلف صنفی روانه اداره تعزیرات حکومتی شد.

واحدهای صنفی متخلف آمل یک میلیارد ریال جریمه شدند

عباسعلی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: در شش ماه نخست سال‌جاری 10 هزار و 301 مورد بازدید از واحدهای صنفی در این شهرستان صورت گرفت.

این مسئول با اعلام اینکه در این بازدیدها یک‌هزار و 223 مورد پرونده تخلف تشکیل شد، افزود: این تخلفات با ارزش ریالی یک میلیارد و 101 میلیون و 198 هزار و 684 ریال بوده که روانه اداره تعزیرات حکومتی شد.

به گفته رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل این تخلفات بیشتر در زمینه گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی‌ها در این شهرستان یادآور شد: شکایات مردمی متعددی در این شهرستان داشتیم که با نشست شورای تاکسیرانی این مسائل پیگیری شد.

زمانی با اعلام اینکه لزومی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری و برون‌شهری وجود ندارد، ابراز داشت: هیچ گونه افزایش قیمتی را در این زمینه در آمل نخواهیم داشت و اگر رانندگانی مبادرت به دریافت اضافه بر کرایه خود کنند به عنوان متخلف شناسایی شده و به شدت با آنها برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول