اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان معدن و تجارت استان مرکزی:

923 واحد صنفی متخلف در استان مرکزی پلمپ شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از مهر و موم 923 واحد صنفی به دلیل تخلفات اقتصادی طی شش ماهه گذشته در استان خبر داد.

923 واحد صنفی متخلف در استان مرکزی پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیدکمال فدایی فروتن ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازرسان و ناظران واحد نظارت و بازرسی سازمان طی شش ماهه گذشته از 74 هزار واحد صنفی فعال در سطح استان بازرسی کردند که در این بازرسی‌ها 4 هزار و 315 پرونده تخلف تشکیل و 923 واحد صنفی به دلیل تخلفات اقتصادی مهر و موم شدند.

وی تصریح کرد: نظارت بر بازار و جلوگیری از سوءاستفاده فرصت‌طلبان همواره در دستور کار واحد نظارت و بازرسی قرار دارد که در این راستا در 15 روز گذشته سه انبار احتکار کالا شناسایی و عاملان آن دستگیر شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه بیش از 600 میلیون ریال کالای مورد نیاز مردم در یکی از این انبارها جاسازی شده بود گفت: احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم جرم بزرگی است که عاملان آن به عنوان مفسدان اقتصادی باید مجازات شوند.

فروتن اظهار داشت: در حال حاضر 150 بازرس و کارشناس و 300 ناظر افتخاری کار نظارت بر شرکت‌های تولیدی، توزیعی، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان را بر عهده دارند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز با اشاره به آرامش حاکم بر بازار استان گفت: خوشبختانه میزان تقاضا و عرضه برای تمام محصولات اساسی مورد نیاز مردم برابر است و هیچ کمبودی در استان وجود ندارد.

عزیزالله صدیقی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر اتخاذ شده تمامی کالاهای مورد نیاز مردم از جمله برنج، روغن، لبنیات، حبوبات به اندازه نیاز در استان وجود دارد و شهروندان به راحتی می‌توانند کالاهای اساسی مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی با اشاره به توزیع برنج ارزان قیمت در استان گفت: کار توزیع 3 هزار و 200 تن برنج ارزان قیمت به ازای هر کیلو 6 هزار و 500 ریال از چند هفته گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول