اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کنارک:

جمع آوری 350 میلیون ریال زکات در بخش زرآباد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کنارک گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری مبلغ 350 میلیون ریال در بخش زرآباد زکات مستحبی جمع‌آوری شده است.

جمع آوری 350 میلیون ریال زکات در بخش زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کنارک، امیرحسین مباشری در جلسه زکات این شهرستان اظهار داشت: مردم بخش زرآباد سال گذشته 100 میلیون ریال زکات واجب پرداخته کرده‌اند که امسال افزایش سه برابری پرداخت زکات مستحبی در شش ماه نخست سال‌جاری، نشانگر تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این شهرستان است.

وی افزود: زکات جمع‌آوری شده در هر محله و منطقه صرف مباحث عمرانی، فرهنگی، اجتماعی در همان منطقه خواهد شد.

مباشری گفت: سال قبل کمک‌های قربانی در این شهرستان یک میلیون و 500 هزار تومان بود که امسال چند برابر این میزان، کمک جمع‌آوری شده‌اند.

وی به کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: میزان کمک‌ها جمع‌آوری شده امسال در جشن عاطفه‌ها نسبت به سال گذشته 330 درصد رشد داشته است.

معاون فرماندار کنارک خاطرنشان کرد: با زکات پرداختی کشاورزان بخش زرآباد و مشارکت یک خیر زاهدانی پنج باب مدرسه در این بخش هوشمندسازی شد.

مباشری ادامه داد: با پرداخت زکات مستحبی کشاورزان این منطقه، دبــیرستان و راهنمایی دخترانه زرآباد، دبیرستان پسرانه زرآباد، دبیرستان پسرانــه سندسر و دبیرستان پـسرانــه سورو به رایانه، ویدئو پروژکتور، تلویـزیون 21 اینچ، دی‌وی‌دی، آبسردکن و میز رایانه برای کمک به امر آموزش تجهیز شده است.

وی تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه مردم منطقه نتیجه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مسوولان محلی است که امیدواریم در آینده شاهد نهادینه‌شدن این فرهنگ در دیگر بخش‌های شهرستان کنارک و سایر شهرستان‌های استان و کشور باشیم.

وی در جلسه رهپویان شهید فهمیده نیز اظهار داشت: امسال هزار و 100 نفر نیرو در رده سنی 13 سال به کنارک اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول