اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

بیش از 4 میلیارد ریال زکات در شهرستان بهار جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی بهار گفت: در 13 روستای بخش مرکزی شهرستان بهار، 4 میلیارد و 216 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شده است.

بیش از 4 میلیارد ریال زکات در شهرستان بهار جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، موسی شالبافیان پیش از ظهر امروز در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان بهار اظهار داشت: دهیاران باید با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به دنبال توسعه روستاها باشند چراکه مدیر روستا محسوب می‌شوند.

وی گفت: با توسعه روستاها به توسعه پایدار در کشور دست خواهیم یافت که در همین راستا دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به روستاها کرده و باید کارها گسترده‌تر شود تا از مهاجرت روستاییان جلوگیری صورت پذیرد.

بخشدار مرکزی بهار اضافه کرد: برنامه‌ریزی دهیاران باید به گونه‌ای باشد که به واقعیت نزدیک باشد که در این میان، توسعه روستایی راهبردی برای بهبود زندگی مردم روستاها است.

وی با بیان اینکه اساس توسعه مردم هستند، ادامه داد: همه باید در راستای رفاه و آسایش مردم روستاها تلاش کنیم و افزایش اشتغال و تأمین حداقل نیازهای مردم سرلوحه کار قرار گیرد که دهیاران با همفکری شوراها برنامه‌های مطلوبی را تدوین کرده و بر اساس برنامه حرکت کنند.

شالبافیان خاطرنشان کرد: با توجه به رسیدن فصل سرما دهیاران امکانات روستایی در اختیار داشته باشند تا در زمان بارش برف سنگین دچار مسدود بودن راه‌های روستایی نباشیم.

وی اضافه کرد: در 13 روستای این بخش 4 میلیارد و 216 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شده که تشویقی آن نیز پرداخت شده است.

بخشدار مرکزی بهار ابراز داشت: با این پرداختی، در همان روستاها 13 پروژه با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 60 میلیون ریال در نظر گرفته شده که 9 پروژه آسفالت‌ریزی معابر، یک پروژه تکمیل مسجد، یک پروژه احداث غسالخانه و یک پروژه احداث مجتمع فرهنگی و یک پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در سطح روستا است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول