اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

جمع‌آوری بیش از یک‌میلیارد تومان زکات در فارس

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: در سال جاری در استان فارس یک‌میلیارد و 791 میلیون تومان زکات توسط کمیته امداد جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری بیش از یک‌میلیارد تومان زکات در فارس

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدمهدی کارگر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 1384 تاکنون ستاد احیای زکات با دبیری کمیته امداد امام خمینی و مشارکت استانداری، بخشداری، فرمانداری، ائمه جمعه، جهاد کشاورزی، اداره کل تبلیغات اسلامی، بهزیستی و دهیاری در استان فارس آغاز به کار کرده است.

وی افزود: با تشکیل ستاد زکات، کارهای عمرانی و عام‌المنفعه مانند ساخت مسجد، راه روستایی، غسال‌خانه و دیگر فعالیت‌های زیرساختی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کارگر تصریح کرد: در پنج سال گذشته از محل جمع‌آوری زکات، 621 پروژه عمرانی در این استان احداث و یا در دست بهره‌برداری است که 121 پروژه آن تکمیل شده است.

این مقام مسئول از اختصاص 13 میلیارد و 800 میلیون تومان برای احداث پروژه‌های عمرانی در استان فارس خبر داد و افزود: از این مبلغ 632 میلیون ریال از طریق زکات گندم، یک‌میلیارد و 647 میلیون ریال از طریق جو، 98 میلیون و 274 هزار ریال از خرما و 2 میلیارد و 540 میلیون ریال نیز از گوسفند جمع‌آوری شده است.

کارگر بیان داشت: کمیته امداد در عید قربان سال جاری با راه‌اندازی 100 پایگاه، که از این تعداد 20 پایگاه در شهرستان شیراز هستند، آمادگی تحویل گوسفند و وجه نقد را دارند.

وی ابراز داشت: در عید قربان سال گذشته 289 میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام خمینی فارس جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول