اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال

63 میلیارد ریال زکات در آذربایجان‌غربی جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: شش ماه نخست سال جاری بیش از 63 میلیارد ریال زکات توسط کمیته امداد آذربایجان‌غربی جمع‌آوری شده است.

63 میلیارد ریال زکات در آذربایجان‌غربی جمع‌آوری شد

جلال حسین زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به زکات جمع‌آوری شده در شش ماه نخست سال جاری در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: جمعاً 63 میلیارد و 857 میلیون و 221 هزار 650 ریال زکات در شش ماه نخست امسال در آذربایجان‌غربی جمع‌آوری شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری یافته است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی کمیته امداد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

حسین‌زاده به پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 2 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان بی بضاعت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقدامات حمایتی در زمینه فرهنگی، افراد نیازمند بسیاری را زیرپوشش و حمایت خود قرار داده است، افزود: 17 هزار و 514 دانش‌آموز و 3 هزار و 195 دانشجو تحت حمایت‌های فرهنگی این کمیته قرار گرفته‌اند و مبلغ 5 میلیارد و 71 میلیون و 669 هزار و 949 ریال برای این منظور هزینه شده است.

وی با اشاره به پرداخت کمک هزینه درمان بیماران نیازمند، گفت: بسیاری از بیماران نیازمند علاوه بر دغدغه درمان بیماری، مشکل تأمین هزینه‌های درمانی خود را دارند که در این زمینه اقدامات حمایتی مطلوبی انجام یافته است.

حسین‌زاده ادامه داد: در شش ماه نخست سال جاری 124 هزار و 725 بیمار زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند و اعتبار ریالی صرف شده برای این منظور معادل 81 میلیارد و 279 میلیون و 153 هزار و 859 ریال است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول