اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج خبر داد

بهره‌برداری از 6 خانه عالم در فهرج

خبرگزاری فارس: امام جمعه فهرج گفت: به زودی 6 خانه عالم در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 6 خانه عالم در فهرج

حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امروز در حاشیه برگزاری کارگاه پدافند غیر عامل در فهرج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسئولان دقت و نظارت لازم را بر اجرای کار دستگاه‌ها داشته باشند و باید واقعیت‌ها را پپذیریم.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی بر دقت در مصرف هزینه‌ها در بخش کشاورزی تأکید کرد و بیان داشت: هنوز برای آبیاری نخلستان‌ها از آبیاری غرقابی استفاده می‌شود که باید اجرای طرح آبیاری نوین در دستور کار قرار گیرد.

ابراهیمی گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم برنامه‌ریزی، دقت و توجه بیشتری داشته باشند و می‌توانند از منابع آبی برای رشد و پرورش دیگر محصولات استفاده کنند.

وی بر وحدت و همدلی مردم و مسئولان تأکید و عنوان کرد: وحدت و همدلی سبب رفع مشکلات و انتقاد موجب پیشرفت، رشد و آبادانی کشور می‌شود.

امام جمعه فهرج با اشاره به اقدامات انجام شده برای خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان خاطرنشان کرد: کار لوله‌گذاری برای آبرسانی به مردم در آخرین روستاها و نقطه این شهرستان در حال انجام است و به زودی شش خانه عالم در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول