اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از 10 کیلومتر بزرگراه در محور برازجان به گناوه

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر گفت: 10 کیلومتر بزرگراه در محور برازجان به گناوه در ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 10 کیلومتر بزرگراه در محور برازجان به گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا صفایی‌بوشهری شامگاه پنج‌شنبه در آیین بازدید از بزرگراه برازجان گناوه اظهار داشت: توسعه راه و بزرگراه در دولت نهم و دهم رشد کمی و کیفی بسیار خوبی داشته و شاهد ایمن‌تر شدن جاده‌ها در کشور هستیم.

وی افزود: در استان بوشهر نیز هم‌اکنون 600 کیلومتر بزرگراه داریم و بیش از 400 کیلومتر بزرگراه نیز در دست احداث است که امیدوار هستیم در کمترین فاصله زمانی به بهره‌برداری برسد.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح 10 کیلومتر بزرگراه در محور برازجان به گناوه خبر داد و خاطر نشان کرد: به زودی 10 کیلومتر بزرگراه به شبکه بزرگراه‌های کشور اضافه می‌شود.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: ان‌شاءالله 10 کیلومتر از این بزرگراه در ماه جاری افتتاح و به شبکه بزرگراه‌های کشور اضافه خواهد شد و تقدیم مردم ولایتمدار کشور اسلامی به‌ویژه استان بوشهر می‌شود.

وی اضافه کرد: پروژه کریدور شمالی برازجان – گناوه – دیلم – هندیجان از پروژه‌های مهر ماندگار است که طول کل مسیر 160 کیلومتر است که تاکنون عملیات اجرایی 60 کیلومتر از مسیر به اتمام رسیده است.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: با توجه به نرخ رشد ترافیک به دلیل وجود دو قطب کشاورزی و تجاری در شهرستان دشتستان و بنادر در گناوه و دیلم و صادرات محصولات کشاورزی و دریایی و نیز اتصال استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان و خوزستان از طریق محور مذکور و به عبارتی تکمیل کریدور شمال – جنوب غرب و عبور ترافیک شمال به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از شهرستان‌های دشتستان – گناوه – دیلم ، بزرگراه یاد شده نقش بسزایی در روانی ترافیک، کاهش انرژی و سوخت، کاهش زمان سفر و ایجاد تردد روان جاده‌ای خواهد داشت.

صفایی‌بوشهری اذعان داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش راه و بزرگراه و توسعه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای اهمیت زیادی دارد و باید از تمام فرصت‌ها بهره ببریم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول