اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی خلخال:

7 خانه عالم در خلخال در حال احداث است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال گفت: هفت خانه عالم در مناطق مختلف روستایی و محروم این شهرستان در حال اجراست.

7 خانه عالم در خلخال در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی صبح امروز در گردهمایی تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی - مذهبی و موسسات قرآنی خلخال اظهار داشت: 17 روحانی  در قالب طرح هجرت به تبلیغ مسایل فرهنگی و دینی مشغول هستند که با حضور در این مناطق به رسالت و وظیفه سنگین خود عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل هفت خانه عالم در دست ساخت و افتتاح خانه عالم دهستان برندق تعداد خانه‌ها‌ی عالم در خلخال به 15 واحد می‌رسد.خانه عالم دهستان برندق در بخش خورش رستم  نیز در آستانه افتتاح است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به وجود ائمه جمعه در مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه اشاره کرد و آن از مهمترین مشخصه‌های فرهنگی شهرستان خلخال عنوان کرد.

این مسئول بیان داشت: 268 مسجد در شهرستان خلخال شناسایی شده که 100مسجد فعال در زمینه‌های مختلف دینی، فرهنگی و مذهبی فعالیت دارند. 

محسنی افزود: هم اکنون چهار مبلغه در شهرستان خلخال وجود دارد و 15 مبلغه نیز در دوره‌های مختلف در حال آموزش و تربیت هستند که تلاش می‌شود در حوزه خواهران نیز مسایل فرهنگی رونق بیشتری یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش فعالیت‌های فرهنگی ابراز داشت: تلاش می‌کنیم در راستای فرمان مقام معظم رهبری با تولید برنامه‌های تاثیر‌گذار فرهنگی و اجتناب از برنامه‌های سطحی و موازی‌کاری  این راهبری رهبری را محقق سازیم.

وی در ادامه سخنان خود از تشکیل ستاد شئونات فرهنگی شهرستان خلخال و برنامه‌ریزی در راستای اجرای مناسب برنامه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی خلخال خبر داد و گفت: با تعامل ارگان‌های فرهنگی هم‌چون دانشگاه‌ها و موسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی اقدام به اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، تبلیغ چهره به چهره، کرسی‌های آزاد اندیشی کرده‌ایم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول