اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی

پروانه‌های بهره‌برداری الکترونیکی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی از الکترونیکی شدن مراحل صدور پروانه بهره‌برداری در استان خبر داد.

پروانه‌های بهره‌برداری الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید فیاضی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: متقاضیان درخواست پروانه بهره‌برداری ابتدا باید به درگاه اطلاعات و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت (بهین‌یاب) به آدرس www.behinyab.ir مراجعه و پس از ورود به بخش سرمایه‌گذاری لینک پروانه بهره‌برداری را انتخاب و فرم‌های درخواست مربوط به آن را تکمیل کنند. 

وی تاکید کرد: متقاضیان در صورت نداشتن نام کاربری و کلمه عبور، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات عمومی بنگاه اقدام و در صورت داشتن نام کاربری و کلمه عبور (مرحله اخذ جواز تاسیس)، وارد سایت شده و گام‌های درخواست را به صورت کامل تکمیل کرده و سپس تایید نهایی کنند.

رئیس اداره امور صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سیاست‌ کلان اقتصادی دولت مبتنی بر الکترونیکی شدن فعالیت‌ها و ایجاد پنجره واحد است، افزود: این در حالی است که برای تسهیل در مسیر سرمایه‌گذاری، یکی از خدماتی که در دالان سرمایه‌گذاری تعریف شده ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است.

فیاضی در ادامه به مزایای الکترونیکی شدن صدور پروانه بهره‌برداری در استان اشاره کرد و گفت: این اقدام ضمن کاهش مراجعات، مشکلات متعدد مراجعه و حضور متقاضیان در سازمان‌های مربوطه را به حداقل می‌رساند.

وی از آماده بودن ساختار این سامانه خبر داد و گفت: با توجه به هدف این دالان در تسهیل خدمات و یکپارچگی اطلاعات، این سامانه از آبان ماه سال‌جاری به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس اداره امور صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به درگاه بهین‌یاب اظهار داشت: تمام فرم‌های مورد نیاز در این درگاه طراحی شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این درگاه کلیه مراحل صدور پروانه بهره‌برداری را به‌ صورت الکترونیکی پیگیری کنند. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول