اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

استادیوم 5 هزار نفری دامغان تا سال 93 بهره‏برداری می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اعلام کرد: استادیوم 5 هزار نفری دامغان که جزو مصوبات سفرهای دولت به استان است، سال 93 بهره‏برداری می‏شود.

استادیوم 5 هزار نفری دامغان تا سال 93 بهره‏برداری می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، همت هادیان ظهر امروز در آیین افتتاح مهمانسرای ورزشکاران شهرستان دامغان اظهار داشت: در استان سمنان، 35 هزار ورزشکار سازمان‏یافته وجود دارد.

همت هادیان به میزان فضاهای ورزشی موجود در استان سمنان اشاره کرد و افزود: در استان سمنان، 496 هزار مترمربع فضای ورزشی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: 184 مکان ورزشی در استان سمنان وجود دارد که ورزشکاران و هیئت‏های ورزشی در طول سال از این اماکن استفاده می‏کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: در استان سمنان، 114 باشگاه و هیئت فعال ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

هادیان از نیمه تمام بودن 3 هزار پروژه ورزشی در کشور خبر داد و افزود: امیدواریم با همراهی و همکاری دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این پروژه‏ها با اختصاص اعتبارات لازم به بهره‏برداری برسد.

وی یادآور شد: احداث استادیوم ورزشی 5 هزار نفری دامغان که از مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است، در دور دوم سفر با انجام کار مطالعات و نقشه‏برداری آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: این طرح، هم‏اکنون دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و امیدواریم تا پایان سال 93 به بهره‏برداری برسد.

هادیان تصریح کرد: شهرستان دامغان به عنوان سومین شهرستان استان سمنان از نظر فضا و امکانات ورزشی مطرح است.

وی گفت: در استان سمنان، 41 سازمان مردم‏نهاد فعال در امر جوانان وجود دارد که 15 هزار نفر در سطح استان سمنان زیرپوشش این سمن‏ها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همکاری مسئولان شهرستان دامغان بتوانیم پروژه‏های نیمه تمام ورزشی در این شهرستان را تکمیل کرده و به سرعت به بهره‏برداری برسانیم.

در آیین بهره‏برداری از مهمانسرای ورزشکاران شهرستان دامغان امام جمعه، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دامغان، جمعی از مسئولان شهرستان دامغان، رؤسای هیئت‏های ورزشی و جمعی از ورزشکاران این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول