اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

زندگی سیل‌زدگان مازندران به مرحله عادی برنگشت

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود گفت: مردم بهشهر با گذشت چندین روز از سیل این شهرستان و حجم گسترده امداد رسانی‌ها، به دلیل عمق مشکلات به وجود آمده و خرابی سیل، هنوز به زندگی عادی باز نگشته‌ است.

زندگی سیل‌زدگان مازندران به مرحله عادی برنگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، علی رجبی بعد‌ازظهر امروز در جلسه کمک به سیل زدگان بهشهر و میاندرود که با حضور ادارات بهزیستی، حلال احمر، سپاه و نیروی انتظامی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به سیل کمک‌های مردمی از سراسر کشور به مناطق زلزله‌زده شمال غرب کشور این کمک‌ها را نشانه عمق اعتقادات و انسانیت مردم ایران دانست.

فرماندار میاندرود تصریح کرد: استفاده از بالاترین توان‌ها برای کاهش دردهای یک مصیبت دیده از توصیه‌های ارزشی بزرگان دین است که در حوادث اخیر نقش رسانه‌ها در رساندن صدای این مردم به گوش ملت ایران مهم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندرود با اذعان به کوتاهی مسئولان در واقعه سیل‌های مازندران تصریح کرد: مردم بهشهر با گذشت چندین روز از سیل این شهرستان و حجم گسترده امداد رسانی‌ها، به دلیل عمق مشکلات به وجود آمده و خرابی سیل، هنوز به زندگی عادی باز نگشته‌اند که این مساله جای تاسف و البته مسئولیت‌پذیری بیشتر برای همه دارد.

رجبی با ضروری دانستن فرستادن کمک‌ها به مناطق سیل‌زده بهشهر تصریح کرد: در دو ماه گذشته سه مورد سیل در میاندرود اتفاق افتاده است که منجر به وارد آمدن خساراتی به زندگی و منازل مردم شده اما مردم میاندرود با توجه به گسترده‌تر بودن خسارات در بهشهر آماده کمک به هم استانی‌های خود در بهشهر هستند.

این مسئول از اختصاص دو روز از حقوق کارکنان فرمانداری این شهرستان برای سیل‌زدگان بهشهر و میاندرود خبر داد و افزود: ادارات این شهرستان نیز در این باره همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش فارس، کارکنان فرمانداری میاندرود در ماه گذشته نیز دو روز از حقوق خود را به زلزله زدگان آذری‌زبان کشور اختصاص داده بودند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول