اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

طرح پزشک خانواده در قزوین سریع‌تر اجرا شود

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین بر اجرای هرچه سریع‌تر طرح پزشک خانواده در استان قزوین تأکید کرد.

طرح پزشک خانواده در قزوین سریع‌تر اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم در جلسه کمیته راهبردی طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع گفت: باید تلاش لازم برای اجرای هرچه سریع‌تر این طرح در استان صورت گیرد.

وی افزود: در صورتی که طرح مذکور به مرحله اجرا درآید نواقص آن مشخص خواهد شد و در آن صورت نیز در راستای رفع نواقص و حل مشکلات اقدام خواهد شد تا به خوبی به مرحله اجرا درآید.

عجم در ادامه با تأکید بر اینکه طرح پزشک خانواده در تمام نقاط استان باید اجرا شود، افزود: باید الزامات و تشویق‌هایی صورت گیرد تا همه پزشکان در اجرای این طرح سهیم شده و مشارکت لازم را داشته باشند تا در مناطقی مانند آوج و آبگرم با توجه به پراکندگی روستاها نیز به خوبی اجرا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیز در این جلسه گفت: با توجه به ابعاد مثبت اجتماعی، رفاهی و اقتصادی این طرح برای مردم، اجرای آن ضروری است.

عباسعلی درافشانی در ادامه افزود: اعضای جلسه با یک بررسی کارشناسی نیازمندی‌های اجرای طرح در استان به خصوص روستاها و خانه‌های بهداشت را احصا کرده و در گزارشی به استانداری اطلاع دهند تا همکاری لازم را برای اجرای مناسب طرح فراهم کنیم.

در این جلسه توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص چگونگی اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در استان گزارشی ارائه شد.

اعضای جلسه نیز به بیان پیشنهادها و اقدامات انجام شده پرداخته و خواستار رفع نواقص در اجرای این طرح شدند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول