اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شبکه بهداشت آمل خبر داد

همکاری 300 پزشک آملی در طرح پزشک خانواده شهری

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: 300 پزشک خصوصی در شهرستان آمل طرف قرارداد با طرح پزشک خانواده شهری هستند.

همکاری 300 پزشک آملی در طرح پزشک خانواده شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدتقی رمضانی صبح امروز در بازدید از اجرای طرح پزشک خانواده شهری با بیان اینکه 58 هزار خانوار آملی برای اجرای طرح پزشک خانوار شهری سرشماری شدند، اظهار داشت: 19 مرکز فعال در شهرستان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه یک پزشک بخش دولتی در هر یک از این مراکز فعال است، گفت: 60 پزشک پاره وقت و تمام وقت نیز در این طرح در آمل حضور دارند.

رمضانی با بیان اینکه طبق برآوردها آمل به 29 پزشک تمام وقت برای اجرای این طرح نیاز دارد، افزود: کمبود پزشک این طرح در آمل تا پایان زمان اجرایی شدن برطرف می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه 300 پزشک خصوصی برای اجرای این طرح در آمل طرف قرارداد شده‌اند، گفت: از پزشکان 14 مرکز ترک اعتیاد نیز برای اجرای این طرح بهره گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: 100 هزار و 378 آملی پزشک خود را به صورت آنلاین و 20 هزار نفر نیز به صورت دستی انتخاب کرده‌اند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان آمل با اشاره به مراکز طرف قرارداد گفت: در آمل 52 مرکز خدمات درمانی، 59 پزشک عمومی، 38 داروخانه، هفت آزمایشگاه، دو رادیولوژی و 10 مرکز فیزیوتراپی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

انتهای‌پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول