اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

سرشماری 95 درصد مردم برازجان برای طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: 95 درصد از شهروندان برازجانی برای اجرای طرح پزشک خانواده سرشماری شده‌اند و مشخصات همه این افراد در سامانه سلامت ایرانیان ثبت شده است.

سرشماری 95 درصد مردم برازجان برای طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا کهن پیش از ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرایی طرح پزشک خانواده در دشتستان اظهار داشت: توجه به بهداشت و سلامت مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و در چند سال اخیر با تلاش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این راستا اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: رضایت خاطر شهروندان و افزایش کیفیت خدمات درمانی مهم‌ترین اولویت مسئولان در این شهرستان در سال جاری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از آمادگی دشتستان برای اجرای طرح پزشک خانواده خبر داد و خاطر نشان کرد: مقدمات کار در مراکز درمانی و بهداشتی اعم از فضای فیزیکی، تجهیزات و بیمه‌های مربوط در شهر برازجان برای اجرای طرح پزشک خانواده آماده است و هم‌اکنون آمادگی کامل برای اجرای این طرح را داریم.

کهن از سرشماری 95 درصد مردم برازجان برای طرح پزشک خانواده خبر داد و یادآور شد: 95 درصد از شهروندان برازجانی برای اجرای طرح پزشک خانواده سرشماری شده‌اند و مشخصات همه این افراد در سامانه سلامت ایرانیان ثبت شده است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح نیاز به 37 پزشک در سطح مراکز درمانی و بهداشتی و پایگاه‌ها و مطب‌های شهر برازجان داریم که اکنون 28 نفر پزشک و ماما برای اجرای طرح اعلام آمادگی کرده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: افرادی که فاقد دفترچه بیمه هستند می‌توانند برای دریافت دفترچه و بیمه کردن خود به اداره بیمه سلامت ایرانیان در شهر برازجان مراجعه و دفترچه بیمه دریافت کنند.

کهن گفت: مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار همکاری مناسبی برای اجرای این طرح داشته و انتظار داریم شاهد اجرای موفقیت‌آمیز طرح پزشک خانواده باشیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول