اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی‌بن‌ابیطالب:

طرح بصیرت‌افزایی بیش از پیش مدنظر قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان عنوان کرد: طرح بصیرت‌افزایی بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

طرح بصیرت‌افزایی بیش از پیش مدنظر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دکتر سیدرضا فقیهی در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت سومین سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم برگزار شده بود اظهار کرد: در جریان سفر مقام معظم رهبری به استان قم، هشت مصوبه در ارتباط با فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قم تصویب شد.

وی افزود: این برنامه‌ها که در زمینه‌های مختلف و با هدف توسعه فعالیت‌های سپاه در استان قم تصویب شده بود، همه اکنون به صورت کامل به پایان رسیده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) تصریح کرد: البته بخشی از این فعالیت‌ها هنوز به صورت نهایی به بهره‌برداری نرسیده و در صورت رفع شدن مشکلات اصلی این پروژه‌ها می‌توان امید بهره‌برداری آنها را در آینده‌ای نزدیک داشت.

وی در ادامه گفت: یکی از نشست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در جریان سفر به استان قم، نشست با بسیجیان استان قم و ارائه راهکار و خط و جهت به بسیجیان توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود.

فقیهی در پایان ابراز داشت: در این جلسه پیشنهاد بصیرت‌افزایی در ادارات و میان مردم ارائه شد که هم‌اکنون ما در این جلسه می‌خواهیم که این طرح بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول