اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

یادواره شهدا کلاس درس بصیرت‌افزایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لنده گفت: شهدا نیاز به برگزاری یادواره ندارند و ما به آن‌ها محتاجیم و یادواره شهدا همواره کلاس درس بصیرت‌افزایی است.

یادواره شهدا کلاس درس بصیرت‌افزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی صبح امروز در مراسم یادواره پایگاهی 14 شهید روستای ایدنک با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران از خون شهیدان نشأت گرفته، اظهار داشت: دفاع هشت ساله مردم ایران در مقابل مستکبران نمایش قدرت استراتژیک جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی محسوب می‌شود.

وی با بیان این که دوران دفاع مقدس باید مورد آسیب‌شناسی قرار گیرد، افزود: امروزه با توجه به هجمه‌های فرهنگی غرب و تلاش آن‌ها برای دور کردن جوامع از فرهنگ شهید و شهادت باید آسیب‌های این دوران شناسایی و راه‌های علاج آن در جامعه پیاده شود.

امام جمعه لنده خطاب به رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: ما باید با اطلاع‌رسانی دقیق و کامل به نسل جوان آگاهی‌های لازم را در این زمینه به آن‌ها داده باشیم تا فردای قیامت مدیون امام و شهدا و آرمان‌های انقلاب نباشیم.

حجت‌الاسلام عبدالملکی تصریح کرد: شهدای دوران دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار ملت ایران هستند که با از خود گذشتگی یک تجربه موفق از وحدت، انسجام، مدیریت به کارگیری تجهیزات و امکانات و اداره کشور در شرایط بحران را به جهانیان آموختند.

وی با بیان این که لحظه به لحظه دفاع مقدس سرشار از عبرت‌آموزی و درس است، افزود: دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و تا ابد جاودان خواهد ماند.

امام جمعه لنده ایمان به خدا و اطاعت‌پذیری از ولایت را مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: امروز بهترین راه رسیدن به منزلگاه عشاق واقعی راه بصیرت و تقواست.

وی دفاع مقدس را نمادی از وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح و مردم خواند و افزود: دفاع مقدس رمز موفقیت کشور در امتحانات داخلی و خارجی بود و اینک به مدد ارزش‌های این قطعه درخشان از تاریخ انقلاب اسلامی ما واهمه‌ای از حمله دشمنان به کشور نداریم.

حجت‌الاسلام عبدالملکی در ادامه با اشاره به تقدیم 14 شهید در روستای ایدنک گفت: تقدیم 14 شهید در یک روستا با جمعیت کم نشان از ولایتمداری و عشق به و امام میهن است که جهانیان را از این عشق متحیر ساخته است.

وی در ادامه فیلم موهن علیه پیامبر را یادآور شد و گفت: شکست سیاست‌های شوم آمریکا و اسرائیل عامل اصلی توهین به مقدسات است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول