اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بزرگداشت مقام خاتم پیامبران

کتابخانه آوج به نام مبارک حضرت رسول (ص) مزین شد

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: در راستای بزرگداشت مقام خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) کتابخانه عمومی شهرستان آوج به نام آن بزرگوار نام‌گذاری شد.

کتابخانه آوج به نام مبارک حضرت رسول (ص) مزین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، احمد دولتی افزود: با توجه به رخداد وقیح اهانت به ساحت حضرت محمد (ص) و لزوم اعلام انزجار از اهانت‌کنندگان به آن بزرگوار نام رسول اکرم برای کتابخانه آوج انتخاب شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی است، برنامه‌ریزی برای افزایش شناخت و بصیرت مردم درباره زندگانی و سیره ائمه اطهار و بزرگان دین اسلام از اولویت‌های مهم مسئولان است.

دولتی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی نیز از جمله برنامه‌ها در راستای افزایش آگاهی مردم درباره دین مقدس اسلام است، زیرا در صورتی که افراد به ویژه کودکان و نوجوانان از دانش عمیق و صحیحی درباره دین خود برخوردار باشند، به طور قطع هجمه‌ها و فتنه‌های دشمنان در این رابطه بی‌اثر می‌ماند.

دولتی در پایان یادآور شد: امیدواریم با حمایت مسئولان فرهنگی استان در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و به ویژه گسترش مطالعه مفید در سطح جامعه موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول