اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کتاب اردبیل 1394 در حال تدوین است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از تدوین کتاب اردبیل 1394 خبر داد و گفت: در این کتاب شاخص‌های توسعه‌ای استان اردبیل تا پایان برنامه پنجم توسعه که سال 94 تعیین شده معین گردیده است.

کتاب اردبیل 1394 در حال تدوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت:  تولید، اشتغال و صنعت با چشم‌انداز برنامه‌ پنجم توسعه تدوین خواهد شد که در همین راستا کتاب اردبیل 1394 در حال تدوین است که در آن شاخص‌های توسعه‌ای استان اردبیل تا پایان برنامه پنجم توسعه که سال 94 تعیین شده معین گردیده است.

وی برگزاری همایش یک روزه عمران روستایی در شهرستان سرعین را با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی یادآور شد و افزود: این همایش با حضور 12 دستگاه اجرایی که بیش از 90 درصد خدمات را به مردم روستاها ارائه می‌دهند برگزار و همه فعالیت‌ها در این همایش طبق برنامه پنجم توسعه بررسی شد.

وی بیان داشت: هفته آینده نیز همایش عمران شهری را برگزار می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: اگر کشوری می‌خواهد به مرحله بزرگی از پیشرفت و جایگاه اول اقتصادی منطقه برسد باید برنامه‌‌محور و برنامه‌مدار حرکت کرده و در سرفصل‌های مختلف بی‌کم و کاست فعالیت کند.

رئیس مجلس به اردبیل می‌آید

استاندار اردبیل همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به حضور رئیس مجلس در هفته آینده در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: برای شرکت در همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های خلخال و کوثر رئیس مجلس یکشنبه مهمان اردبیلی‌ها خواهد بود که ما از این رهگذر استفاده کرده و جلسه شورای اداری را با حضور علی لاریجانی در اردبیل برگزار می‌کنیم.

نیکزاد ادامه داد: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنیم تا با آماده کردن دستگاه اجرایی خود گزارشی را که مورد نیاز ارائه در این جلسه است مهیا کنند.

وی همچنین به سفر معاون اول رئیس جمهور به اردبیل اشاره کرد و گفت: محمدرضا رحیمی قول داده است در اولین فرصت در اردبیل حضور پیدا کند که ما یک جلسه شورای اداری دیگر را با حضور وی برگزار می‌کنیم و خواسته‌های استان را با وی در میان خواهیم گذاشت.

تغییر مسئولیت‌ها در یک استان چهره آبادانی را متحول‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل به تغییرات صورت گرفته در برخی معاونت‌های استانداری اشاره و با تقدیر از تلاش‌های ایرج بیگدلو در سمت معاون امور عمرانی استانداری وی را تودیع و میر کمال‌الدین میرجعفریان را در این سمت معارفه کرد.

وی ادامه داد: همه کسانی که در این نظام به کشور خدمت می‌کنند فرزندان ایران اسلامی هستند و این آمد و رفتن‌ها طبیعی و صرفاً در راستای غنا بخشی به چهره عمرانی و آبادانی است.

نیکزاد میرجعفریان را چهره‌ای آشنا برای اردبیلی‌ها اعلام کرد و افزود: مسئولیتی که به یک نفر می‌دهند این را ایجاب می کند تا در چارچوب مشخص نیروهای خود را چینش کند و در یک محدوده زمانی خاص نسبت به پیاده کردن برنامه‌های عمران و آبادانی در کشور تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود جابه‌جایی مدیران را حق مسلم مدیر بالادستی عنوان کرد و گفت: هیچ یک از ما نباید از تغییرات و جابه‌جایی‌ها دل نگرانی داشته باشیم چرا که همه جای ایران سرای من است.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول