اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از افتتاح نمایشگاه کتاب کرمان

رادیو کتاب در راه است

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رادیو کتاب با هدف معرفی، نقد و بررسی تالیفات جدید حوزه نشر راه‌اندازی می‌شود.

رادیو کتاب در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دو نفر از معاونان وی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و جمعی از مدیران استانی و فرمانداران افتتاح شد.

عنوان "ولایت و امامت" برای نهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان انتخاب شده است و این نمایشگاه همزمان با عید سعید قربان آغاز به کار کرد.

جمع بسیاری از مردم کرمان حدود یک ساعت قبل از افتتاح رسمی نمایشگاه کتاب در این مکان حضور داشتند که با توجه به این استقبال به نظر می‌رسد کرمانی‌ها رکورد بیشترین استقبال و خرید بعد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را همچنان حفظ می‌کنند.

نهمین نمایشگاه کتاب کرمان در فضایی به مساحت 18 هزار متر مربع دایر شده است و دارای 16 سالن اصلی است، 600 ناشر در 500 غرفه، 600 هزار عنوان کتاب را عرضه می‌کنند.

50 ناشر خارجی و 50 ناشر از استان کرمان در این نمایشگاه کتاب حضور دارند که ناشران خارجی 20 هزار جلد کتاب را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب کرمان اشعاری را از شاعران نامی ایران با موضوع کتاب و کتابخوانی قرائت کرد و افزود: هر یک از این شاعران در زمان خود برای ترویج کتابخوانی تلاش کرده‌اند.

سیدمحمد حسینی ابراز داشت: رادیو کتاب با هدف معرفی، نقد و بررسی کتاب‌های مختلف راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فارس، نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان پنجم تا 11 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمان واقع در میدان بیرم‌آباد برپا است.

................................

گزارش از مهسا حقانیت

................................

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول