اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور عوامل برنامه صبح بخیر ایران

جشن اهدای کتاب در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس:‌ جشن اهدای کتاب برای راه‌اندازی کتابخانه صبا در تنب بزرگ با حضور کاروان اهدای کتاب و عوامل اجرایی برنامه صبح به خیر ایران سه‌شنبه هفته آینده در کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای قم برگزار می‌شود.

جشن اهدای کتاب در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، علی فریدونی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اعلام این خبر گفت: این کاروان از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری شبکه یک سیما برنامه صبح بخیر ایران قرار است از 8 تا 24 آبان از شهرهای مختلف کشور به مقصد تنب بزرگ حرکت کند.

وی افزود: این کاروان از شهرهای مختلف عبور می‌کند و با جذب کتاب‌های اهدایی اقشار مختلف مردم در روز کتاب و کتاب‌خوانی از کتابخانه صبا رونمایی می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم اظهار کرد: این کاروان نهم آبان ماه به قم می‌رسد و مراسم جشن اهدای کتاب در کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای با حضور مسئولان استانی، کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها و سایر مردم کتاب دوست استان از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مجموعه منابع این کتابخانه و نوع کتاب‌های اهدایی گفت: این کتابخانه از مجموعه منابع کتاب‌های اهدایی مردم در موضوعات مختلف به ویژه کودک و نوجوان به عنوان نسل آینده‌ساز ایران اسلامی تشکیل خواهد شد.

وی تأمین نیازهای مطالعاتی کودکان و نوجوانان را از وظایف مهم کتابخانه‌ها دانست و افزود: در جهان امروز کتاب امن‌ترین پناهگاه کودک و نوجوان است و اگر علاقه به مطالعه از کودکی در انسان پدید نیاید و مطالعه به یک نیاز معنوی در زندگی او تبدیل نشود، ذهن او در جوانی تهی خواهد بود.

فریدونی اظهار کرد: باید با ایجاد کتابخانه در فضایی پرجاذبه و شوق‌انگیز، کودکان و نوجوانان را به کتابخانه جذب کنیم تا به ارزش کتاب پی‌ببرند و به مطالعه عادت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم مردم فرهیخته و کتاب دوست استان را به حضور در جشن اهدای کتاب دعوت کرد و افزود: تمام کتابخانه‌های عمومی زیر پوشش آماده جذب کتاب‌های اهدایی مردم هستند و در مراسم جشن اهدای کتاب، تمام کتاب‌های جذب شده به کتابخانه صبا اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول