اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد خبر داد

اختصاص رتبه چهارم علمی دنیا به جوانان ایرانی در چند سال آینده

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: بر اساس آمار اعلام شده از سوی مراجع بین‌المللی، در چند سال آینده جوانان ایرانی رتبه چهارم علمی دنیا را به خود اختصاص می‌دهند.

اختصاص رتبه چهارم علمی دنیا به جوانان ایرانی در چند سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد امیری در مراسم افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می‌شود، اظهار کرد: بدون تردید بزرگ‌ترین سرمایه ملی هر کشور جوانان آن هستند و خدا را شکر کشور ما از این لحاظ نعمت زیادی دارد.

وی با اشاره به رتبه شانزدهم علمی ایران در بین کشورهای دنیا بیان داشت: خدمت به جوانانی که توانسته‌اند چنین جایگاهی را به خود اختصاص دهند، افتخار بزرگی است که باید مایه مباهات مسئولان باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با اشاره به برپایی المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در این واحد دانشگاهی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد طی پنج دوره برگزاری این مسابقات میزبانی سه دوره را به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی استان اصفهان بر عهده داشته است.

وی با اشاره به اولویت‌های ارائه شده از سوی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: از سوی دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی حمایت کامل خود را از سیاست‌های اعلام شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌داریم.

امیری ادامه داد: بر اساس نظر آقای دانشجو، فرهنگ و دین‌مداری اولویت اصلی دانشگاه آزاد اعلام شده و برای محقق‌ساختن این شعار که خواسته همه مردم است، لازم بوده که محیط با نشاط و شادابی را در واحدهای دانشگاهی فراهم کنیم و ورزش یکی از ابزارهای مهم در این مسیر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر دشمن تلاش خود را برای ناامید کردن نسل جوان ما متمرکز کرده و گسترش فعالیت‌های ورزشی می‌تواند راهکاری برای مقابله با این امر باشد، تاکید کرد: برگزاری المپیادهای ورزشی گامی در این مسیر است و امیدواریم بستر مناسبی را برای شما دانشجویان که مدیران آینده کشور هستید، فراهم کند.

حاشیه نگاری

امید نوروزی قهرمان المپیک 2012 لندن که از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است، در این مراسم مرامنامه دانشجویان را قرائت کرد.

در ابتدای مراسم تیم‌های شرکت‌کننده که از 18 منطقه دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این المپیاد حضور داشتند، رژه رفتند.

در ادامه برنامه، ورزش باستانی توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که با تشویق بسیار تماشاگران همراه شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول